آوای جنوب

عارف: امیدواریم سال ۹۶ سه اصولگرای برجسته و خوب با روحانی رقابت کنند!

عارفرئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه احتمال رقابت جدی در انتخابات سال ۹۶ وجود دارد، گفت: انتظار ما این است که از جناح اصولگرا ۳ کاندیدای برجسته و خوب به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ وارد شوند.

آوای جنوب؛

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در مقابل حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب پیروزی قطعی لیست ما در تهران شد، وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برآورد ما بین ۲۰ الی ۲۵ نفر بود به صورتی که در بهترین شرایط ۲۵ نماینده و در شرایط معمولی ۲۰ نماینده در تهران داشته باشیم.

عارف در خصوص رقبای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: فضای خوبی در کشور فراهم شده و دولت روحانی دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: دولت در بحث مذاکرات هسته‌ای، رفع تحریم‌های ظالمانه دستاوردهای مطلوبی در احقاق حق‌مان بدست آورده است.

عارف با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ از جناح رقیب کاندیداهایی حضور خواهند داشت، تاکید کرد: احتمال رقابت جدی در این انتخابات وجود دارد و البته رقابت جدی به نفع کشور است و نباید انتخابات یک قطبی شود.

منتخب مردم شهر تهران با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم در فضای صمیمی با رقابت جدی فعالیت کنیم که نفع کشور را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: با برقراری چنین شرایطی امنیت، انگیزه و نشاط در کشور افزایش می‌یابد و انتظار ما این که از جناح اصولگرا ۳ کاندیدای برجسته و خوب به میدان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ وارد شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president