آوای جنوب

داور گچسارانی قاضی دیدار حساس پرسپولیس ـ ملوان در لیگ برتر فوتبال

راهیرئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی دیدار حساس پرسپولیس ـ ملوان است.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی عصر امروز در نشست با کمیته و دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه داوران هم استانی تاکنون در میادین مهم کشوری خوش درخشیده‌اند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر یکی از موفقیت‌های ما در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به موفقیت در عرصه داوری فوتبال بوده است.

وی با بیان اینکه داوران هم استانی هم از نظر فنی و هم از نظر فیزیکی از داوران برتر فوتبال کشور محسوب می‌شوند یکی از مشکلات سال‌های اخیر فوتبال به خصوص در کهگیلویه و بویراحمد را مشکلات مالی بیان کرد و گفت: این مسئله موجب شده تا نتوانیم داوران خود را از نظر مالی به خوبی حمایت کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با اشاره به اینکه داوران در کهگیلویه و بویراحمد کمبودهای مالی را به تن خریده‌اند اما از کار و تلاش برای رسیدن به مدارج بالای داوری شانه خالی نکرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم با همین روند در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر داوران هم استانی در مسابقات مهم کشوری و بین‌المللی باشیم.

وی به آخرین موفقیت داوران استان اشاره کرد و گفت: کمیته داوران فدراسیون فوتبال از حضور محمد راهی به عنوان یکی از داوران دیدار حساس تیم‌های ملوان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور خبر داده است.

موسوی گفت: در روز شنبه ۲۱ فروردین این دیدار حساس در ورزشگاه تختی شهر انزلی و از ساعت ۱۷:۳۰ عصر برگزار می‌شود.

وی توان داوران هم استانی را بیش از این دانست و گفت: در آینده نیز خبرهای بهتر و بیشتری از موفقیت داوران هم استانی در مسابقات مختلف خواهیم شنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president