آوای جنوب

دعوت نوجوان باشتی به اردوی تیم ملی فوتبال

فوتبالرئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت نوجوان باشتی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد.

آوای جنوب؛

امید حسینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به موفقیت‌های هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر اظهار کرد: هر چند هیئت فوتبال از نظر اعتبارات و امکانات وضعیت خوبی ندارد اما با درایت و تدبیری که وجود دارد و با همین اندک امکانات تاکنون موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ایم.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یکی از شاخصه‌های موفقیت هیئت فوتبال استان را حضور بازیکنان هم استانی در تیم‌های ملی فوتبال ذکر کرد و گفت: در طول سال‌های اخیر تعداد زیادی بازیکن در رده‌های مختلف سنی از این استان به تیم‌های ملی فوتبال دعوت شده‌اند.

حسینی دعوت از دختران هم استانی در تیم‌های ملی فوتبال و حضور تعداد زیادی از بازیکنان هم استانی در تیم‌های مختلف کشوری را افتخاری برای استان دانست و گفت: در تازه‌ترین موفقیت‌ها یکی از نونهالان هم استانی به تیم ملی نونهالان دعوت شده است.

این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محمدمهدی باشت باوی از شهرستان باشت به تیم ملی نونهالان دعوت شده است که موفقیتی بزرگ برای فوتبال استان به شمار می‌رود.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بازیکن از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی فوتبال کشورمان حضور خواهد داشت.

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مناطق مستعد کشور در زمینه فوتبال یاد کرد و گفت: در صورتی که مسئولان استانی به بازیکنان و ورزشکاران توجه داشته باشند و به کمک هیئت فوتبال استان بیایند در آینده تعداد بیشتری از بازیکنان هم استانی به اردوی تیم‌های ملی فوتبال دعوت خواهند شد.

حسینی یکی از مشکلات اساسی استان را کمبود فضاهای تخصصی برای ورزشکاران دانست و گفت: برای نمونه زمین‌های تمرینی چندانی جهت استعدادپروری در استان وجود ندارد و حمی مالی برای کمک به ورزشکاران نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president