آوای جنوب

دعوت از دختران کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال

فوتبال بانوانرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت ۳ بازیکن هم استانی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: در سال جدید نیز بازیکنان هم استانی در رده بانوان به اردوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی دعوت شدند.

این مسئول عنوان کرد: در سال گذشته و در کل سال‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان هم استانی به تیم ملی فوتبال رده بانوان دعوت شده‌اند که نشان دهنده استعداد بالای فرزندان این استان است.

وی زیرساخت‌های ورزشی بانوان را در استان بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: در رشته فوتبال به دلیل شرایط خاصی که این رشته دارد از ضعیف‌ترین امکانات هم برخوردار نیستیم.

موسوی، دلیل این موفقیت بانوان هم استانی را تنها در غیرت و تعصب و پشتکار خود آن‌ها دانست و گفت: ما نیز در هیئت فوتبال با دست‌های بسته برای موفقیت این ورزشکاران از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر از مسئولان استان خواست در خصوص توجه به ورزش بانوان تجدید نظر کرده و به فکر ایجاد حداقل زیرساخت‌ها و فضاهای فیزیکی ورزشی برای آن‌ها باشند.

این مسئول گفت: در دو رشته فوتبال و فوتسال اگر زمینه‌های لازم فراهم باشد بانوان هم استان توانایی درخشش در هر عرصه‌ای اعم از ملی و بین‌المللی را دارند.

موسوی گفت: همان‌گونه که این امر در سال‌های گذشته محقق شد و دیدیم که فوتبالیست‌ هم استانی در آسیا افتخارآفرین شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید از هم‌اکنون به فکر آینده ورزشکاران هم‌استانی باشیم و فضاهای لازم را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی از آخرین موفقیت دختران کهگیلویه و بویراحمد در رشته فوتبال خبر داد و گفت: سه بازیکن هم استانی به اردوی تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان کشور دعوت شدند.

موسوی گفت: شبنم بهشت، زهرا علیزاده و فهیمه ارزانی سه بازیکنی هستند که باید خود را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال کشور به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

وی بیان کرد: این سه بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال از ۱۸ تا ۲۶ فروردین در تهران حضور خواهند داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president