آوای جنوب

پاسخ زریر حجتی به سید باقر موسوی : مصاحبه سید باقر به توبه نصوح شبیه است!

حجتیآوای جنوب / زریر حجتی
رفتار پوپولیستی برای احیاء هویت سیاسی

هویت سیاسی سید باقر موسوی در انتخابات با گسیل دادن اعوان و انصارش به سمت زارعی هویدا شد.وی در شب های منتهی به انتخابات از خوف هیمنه و شوکت سیاسی هدایت خواه، همه اعوان و انصارش را با این تحلیل که بهرامی فاقد بینش اصلاحاتی و برآمده از آستین اصولگرایان است به سمت زارعی هدایت کرد. اقارب و بستگانش علاوه بر عکس های سیاسی متفاوت با زارعی و حمایت های همه جانبه، به صراحت تمام دلایل بی اعتنایی به بهرامی و پیوستن به زارعی را در محافل و مجالس بازگو می کنند ولی شخص سید باقر در مصاحبه ای پوپولیستی انکار می کند تا بلکه هویت سیاسی از دست رفته خود را احیاء کند.
موسوی علیرغم تمنای اصرار آمیز حامیان چند ساله اش در سقیفه های شبانه تعیین تکلیف به اصلاحات پشت کرد و اینک به توجیه گری پرداخته است. غافل از آنکه جزئیات نشست های خصوصی اش در منازل اشراف با مشق های کینه توزانه انتقام از جبهه پایداری و دکتر بهرامی که فرزند سیاسی هدایت خواه لقب میداد،لو رفته و نمی تواند کتمان کند.
موسوی به جبهه اصلاحات خیانت نکرد بلکه به بویراحمد خیانت کرد و خیانتی از جنس ولایت ستیزی اش در مجلس ششم و عدول از خطوط قرمز نظام.
فرمانداری که دم خروسش هویدا شده است قبلا برای اجرای برنامه های انتخاباتی شخص وی با یک تراژدی غم انگیز بر مسئولان تحمیل شد که با رد صلاحیت وی تمام قد در حمایت از زارعی ایستاد و اسناد گویایی را در خیانت به همه به نمایش گذاشت که موید نقشه های پیچیده اربابش موسوی بود با فراموشی نقش مجری قانونی انتخابات که غمگنانه و در تراژدی تاسف بار بدل به نماینده یک کاندید خاص و تلاش برای تضییع حق الناس گردید!
اکنون موسوی محبوبیتش را از دست داده و به مهره سوخته شده ای تبدیل شده و فرافکنی و مغالطه کاری دیگر نمی تواند مرهمی بر زخم های کهنه اصلاحات و توده های مختلف مردم باشد.جریان اصلاحات هم توجیه گری را قبول ندارد و سیل یادداشت های دردمندانه و سوزناک آنان که حاوی واقعیات می باشد بر این موضوع صحه می گذارد.
سیاست های پوپولیستی با هدف منفعل کردن و امتیاز گیری از اصلاحات جواب نخواهد داد که این جریان با رویش جوانه ها این شکست سخت وغم انگیز ناشی از عدم همراهی وی را مقدمه یک نوسازی و پالایش جدید می داند.
رفتارهای پوپولیستی با نتیجه مصیبت های فراوان ،مخصوص فریب توده هاست نه جریانی که خود را مدعی روشنفکری در عصر ارتباطات میدانند.
باید بپذیرد که خروجی انتخابات هر چه باشد، حکمتی در آن نهفته بوده و آن هم بر ملا شدن چهره نفاقی بوده که خود را قطب عزت بویراحمد لقب داده بود و اینگونه امروزه به دریوزگی افتاده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    جناب اقای حجتی این مردم هستند که تعیین می کنند تاریخ انقضای سید باقر تموم شده یا نه اقای بهرامی از شروع تبلیغات فقط به دنبال تخریب بزرگان بویراحمد بود درحالی که باید نقاط قوت خودشون رو بیان می کردند اقای بهرامی اگه میخواست به مجلس بره باید متکی به کارایی خودش میبود نه اینکه از اسم اصلاحات و سید باقر و دکتر عارف و ایت الله هاشمی استفاده کنه چون مجلس جایگاه بزرگانی چون تاجگردون میباشد نه کسانی که منطقشون شب نامه و فحش نامه می باشد شما هم از مقاله نوشتن فقط چند اصطلاح رو یاد گرفتین فکر نمیکنم شما مفهوم کلمه پوپولیستی رو بدونین والا بیانش نمیکردین به هرحال مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند پس بیشتر از این بر طبل رسوایی نکوبید

  2. همشهری گفت:

    جناب آقای حجتی ای کاش نامه پرانی تو وامسال تو که فکری کوته دارید می گذاشت باقر موسوی یک بار دیگر در انتخابات شرکت می کرد تا بفهمی مردم باز کی را انتخاب مکردند انشاءاله آیند قضاوت می کند

  3. فری گفت:

    آقای زریر حجتی: شما بهتر است برای شکست خود مقاله بنویسید شماشکست خوردگان انتخابات نمیتوانید در مورد سید اصلاحات سخن بی روا بزنید.مطمئن باشید با نوشتن چنین مقاله هایی از غم شکستنان کم نمی شود. هدف سید شکست جبهه پایداری بود که صورت گرفت . اصلاح طلبان واقعی می دانند که سید کار درست را انجام داد و آن هم شکست هدایت خواه و امثال شما بود.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president