آوای جنوب

شهردار گچساران خبر داد : شهر گچساران آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

شهرداری گچساران با همیاری و تلاش کلیه همکاران و دستگاه‌های اجرایی در اجرای مطلوب برنامه‌ها و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده است

شهردارگچساران- شهردار گچساران گفت: زیر ساختهای مناسب برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران مهیا است.

آوای جنوب؛

زینل زاده با بیان اینکه شهرداری با همیاری و تلاش کلیه همکاران و دستگاه‌های اجرایی در اجرای مطلوب برنامه‌ها و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده است افزود:.خوشبختانه جلسات مقدماتی و هماهنگی ستاد اسکان برگزار شده و تمهیدات لازم در این خصوص گرفته شده است.

اردلان زینل زاده افزود: در راستای رفاه بیشتر مسافران نوروزی و برخورداری از امکانات مناسب، پارک بانوان این شهر برای اسکان مسافران آماده است.

وی بیان داشت: مسافران در این پارک علاوه بر استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی پارک، از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

زینل زاده با اشاره به قرار گرفتن مر قد بی بی حکیمه در هشتاد کیلومتری جنوب گچساران اظهار داشت: همه ساله در ایام نوروز مسافران زیادی از سراسر کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس برای زیارت مرقد مطهر بی بی حکیمه به این شهر سفر می کنند.

شهردار گچساران افزود: در دو روز نخست سفرهای نوروزی سال ۹۴، ۴۰ هزار زائر و مسافر نوروزی به حرم مطهر امام‌زاده بی‌بی حکیمه (س) مشرف شدند.

زینل زاده اظهار داشت: همچنین این شهرستان درمسیر کاروان راهیان نور قرار داشته و در این ایام کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور از این شهرستان عبور می کنند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن گچساران در مسیر بنادر خلیج فارس نیز این شهر را به یکی از شهر های پرتردد در ایام نوروز تبدیل کرده است، اظهار داشت: در این راستا و برای رفاه حال مسافران نوروزی جاده های درون شهری در گچساران بهسازی شدند.

زینل زاده با بیان اینکه یکی از مشکلات مسافران نوروزی در طول سفر دسترسی به سرویسهای بهداشت مناسب است، اظهار داشت: در شهر گچساران ۱۰ سرویس بهداشتی مناسب در فاصله ۱۲ کیلومتری احداث شده است و تقریبا در هر یک کیلومتر یک سرویس بهداشتی وجود دارد.

وی جمع‌آوری نخاله‌ها، لکه‌گیری و آسفالت معابر، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول و پلها را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفاه حال مسافران نوروزی عنوان کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نیمدور گفت:

    ها ارواح زلیخا
    په تمام جادییل درون شهری پره پره کردنه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president