آوای جنوب

افتتاح یادمان شهید عرصه رسانه کهگیلویه و بویراحمد

۲۰۷۸۲مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح یادمان شهید عرصه رسانه این استان شهید «خداعفو عبدیان» در روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

آوای جنوب؛

سید مصطفی مهدی عصر امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: در این روز یادواره شهدای ورزشکار و شهدای نهضت سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی برگزاری شب شعر شهدا در شهر دهدشت، افتتاح یادمان شهید رسانه استان شهید «خداعفو عبدیان»، برگزاری همایش پیاده‌روی و سخنرانی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا عنوان کرد.

مهدی افزود: در هفته منابع طبیعی هزار و ۸۴۳ نهال به یاد شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد غرس شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا باید به نحو مطلوب اجرا شوند.

فتاح محمدی فرهنگ افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ راهبردی است و باید در جامعه و بین مردم ترویج شود.

وی اظهار کرد: ادارات کهگیلویه و بویراحمد با حساسیت و احساس مسئولیت بیشتری برنامه‌های بزرگداشت شهدا را اجرا کنند، زیرا اقتدار و امنیت ملی و عزت و استقلال کنونی ایران مرهون جانفشانی شهدا است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه ادارات این استان باید در روز ۲۲ اسفند از خانواده های شهید خود تجلیل کنند، گفت: استانداری و ادارات تابعه آن ۲۴ شهید به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند که در روز ۲۲ اسفند از خانواده‌های این شهدا تجلیل می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president