آوای جنوب

اعتراض کارکنان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بی‌عدالتی در پرداخت حقوق و مزایا

۱۳۹۴۱۲۱۶۰۰۰۵۲۸_PhotoLکارکنان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بی‌عدالتی در پرداخت حقوق و مزایا اعتراض کردند.

آوای جنوب؛

 ظهر امروز جمعی از کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل آنچه که بی‌عدالتی در پرداخت حقوق و مزایا بود در محل استانداری اعتراض‌ خود را به گوش مسئولان ارشد استانی رساندند.

در همین خصوص تعدادی از کارکنان منابع طبیعی استان با درخواست از خبرنگار فارس برای انعکاس این بی‌عدالتی از مسئولان خواستند تا همانند سایر دستگاه‌های دیگر ۳۵ درصد فوق‌العاده شغلشان برقرار شود.

یکی از کارکنان منابع طبیعی به نیابت از سایر همکاران خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد را پایتخت طبیعت ایران نام گذاشته‌اند و به همین دلیل سنگین‌ترین مسئولیت بر عهده کارکنان منابع طبیعی است که همواره در حفاظت از منابع طبیعی یا ناسزا می‌شنوند و یا مورد حمله و کتک‌کاری متخلفین قرار می‌گیرند.

ملک‌پور با یادی از همکاران خود که جانشان را برای حفاظت از منابع طبیعی استان ایثار کردند، اظهار کرد: در تازه‌ترین مواجهه همکاران ما با متخلفان؛ دندان همکار منابع طبیعی در راه حفاظت از گونه‌های جنگلی تقدیم شد اما مسئولان به فکر رفع مشکل حقوق و مزایای این سنگربانان حفظ منابع طبیعی استان نیستند.

این کارمند باسابقه منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از بی‌عدالتی که در استان وجود دارد خطاب به مسئولان ارشد اجرایی گفت: باید توضیح دهند که چرا مزایای فوق‌العاده شغل کارکنان استانداری و بسیاری از دستگاه‌های دیگر برقرار شده اما هنوز در منابع طبیعی برای کارکنان ما این کار صورت نگرفته است.


اعتراض کارکنان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به بی‌عدالتی در پرداخت مزایا

وی گفت: کارکنان منابع طبیعی از نظر حقوق و مزایا شامل حداقل‌ها و کمترین‌ها هستند در حالی که باید بر اساس ماده ۶۸ و بند ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری؛ ۳۵ درصد فوق‌العاده شغل ما برقرار شود.

این کارمند سابقه‌دار منابع طبیعی استان تصریح کرد: قرار بود این کار سال گذشته انجام شود که نشد و امسال هم در بهمن‌ماه به ما قول داده بودند که باز هم نشد و اکنون تا پی‌گیری و به سرانجام رسیدن آن هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: باید از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پرسید که چرا چنین احکامی در کشور و در سایر استان‌ها و حتی در سازمان جنگل‌ها اجرا می‌شود اما در استان ما علی‌رغم این که برای دستگاه‌هایی مانند محیط زیست اجرا شده برای کارکنان مظلوم منابع طبیعی برقرار نمی‌شود.

ملک‌پور با پرسش از خبرنگار ما که آیا باید حقوق یک فوق‌لیسانس با ۲۹ سال کار و جانباز بودن در منابع طبیعی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان باشد از مسئولان استان خواستار پاسخگویی نسبت به این بی‌عدالتی شد.

در همین خصوص عزت‌الله بهشتی‌فر مدیرکل منابع طبیعی استان نیز با انتقاد از چنین رویه‌ای در گفت‌وگوی کوتاه با فارس اظهار کرد: چرا باید احکام برای کارکنان استانداری اجرا شود اما کارکنان منابع طبیعی شامل این مزایا نشوند.

وی گفت: وقتی همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول دفاع و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و اراضی ملی در استان هستند و در تازه‌ترین حادثه دندان یکی از آن‌ها از دست برود از مسئولان می‌پرسیم که چرا نباید احکام کارکنان منابع طبیعی صادر نشود.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president