آوای جنوب

کهگیلویه و بویراحمد میزبان کلاس مربیگری درجه B فوتبال

پرویزموسویرئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی کلاس مربیگری درجه B فوتبال آقایان در این استان خبر داد.

سید پرویز موسوی صبح امروز در نشست با کمیته‌ آموزش هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین کمیته‌های فوتبال را کمیته آموزش دانست و گفت: فوتبال بر اساس آموزش رشد خواهد کرد و اگر در جایی موضوع آموزش ضعیف باشد شاهد درجا زدن فوتبال بوده‌ایم.

آوای جنوب؛

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای داوران و مربیان یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه فوتبال است که در استان کهگیلویه و بویراحمد و در هیئت فوتبال به دنبال آن بوده‌ایم.

وی به تصمیمات فدراسیون فوتبال برای برگزاری دوره‌های آموزشی جدید اشاره کرد و گفت: برای نمونه دوره کلاس مربیگری درجه B فوتبال مخصوص بانوان در سال آینده برگزار می‌شود.

موسوی ادامه داد: این دوره به میزبانی استان اصفهان خواهد بود و استان ما به همراه چند استان دیگر می‌توانند از ۲۴ اردیبهشت سال آینده تا ۱۲ خرداد در این کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: بنا به تصمیم فدراسیون فوتبال؛ کلاس مربیگری درجه B فوتبال مخصوص آقایان به میزبانی استان ما و با حضور استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که استان‌ها باید تا ۱۵ اسفندماه امسال آمادگی خود را برای حضور در چنین دوره‌هایی اعلام کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president