آوای جنوب

تقدیر و تشکر سایت خبری آوای جنوب از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در خلق حماسه ۷ اسفند

شما توانستید با تیترهایتان چنان شور و هیجانی در فضای رسانه ای استان ایجاد کنید که باعث خلق صحنه های پرشکوه در این انتخابات باشیم

کاظم پورسلام ، سلامی به گرمی حرارت نوک و جوهر قلم هایتان ، سلامی به شما خواهران و برادران خستگی ناپذیرم ؛ سلام بر شما خوبانی که نقش اصلی را در ایجاد حماسه ماندگار در ۷ اسفند رقم زدید.

دوستان و همکاران خوبم هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ با تمام خوب و بدی هایش به پایان رسید.

قطعا حضور حد اکثری مردم ایران عزیز و مشارکت بالای مردمان دیارمان در پای صندوقهای رأی و وفاداری و پایبندی آنها به آرمانهای شهیدان و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مرهون تلاشهای زیاد شما خوبان و عزیزانی بوده است که از ماهها پیش با قلم هایتان شور و نشاط انتخاباتی را در استان ایجاد کردید.

بی تردید در خلق این حماسه ماندگار و انعکاس عزت و افتخار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ خبرنگاران، سایت های محلی و خبرگزاری ها و صدا و سیما  بعنوان پرچمداران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، نقش اساسی داشتند.

آری اینجانب به عنوان برادری کوچک از جامعه رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد  بر خود لازم می دانم از یکایک رسانه ها، مطبوعات و فعالان رسانه ای که با قلم و قدم خویش بر شور و شعف عمومی در عرصه مشارکت سیاسی افزودند، تشکر کنم و از این که با متانت، اخلاقمداری و قانونمندی، حریم و حیثیت رسانه را پاس داشتند خاضعانه سپاسگزاری نمایم.

امروز خوشحال و خرسندم که نقش شما دوستانم نقشی بی بدیل در انتخابات حساس ۷ اسفند بود؛ شما توانستید با تیترهایتان چنان شور و هیجانی در فضای رسانه ای استان ایجاد کنید که باعث خلق صحنه های پرشکوه در این انتخابات باشیم.

شما توانستید با تمام نا ملایماتی که ناخودآگاه صورت گرفته با هزینه های شخصی و بدون کوچکترین چشم داشتی با خودرو شخصی یا کرایه ای از این گوشه شهر به نقطه دیگری بروید تا این حماسه حضور را خلق نمایید.

بر خود لازم میدانم بر دستان شما قلم به دستان و تصویربرداران بوسه بزنم و از ایزد یکتا، سربلندی و موفقیت روزافزون همکاران فرهیخته خویش را مسئلت نمایم.

امید است اهل رسانه همواره منادی حماسه های ملت سرافزار ایران باقی بمانند

علی مراد کاظم پور

مدیر پایگاه خبری آوای جنوب

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. احسان دري گفت:

    درود و خسته نباشی بر شما استاد گرامی

  2. شهروند گفت:

    درودواقعا رسانه ها در این مدت خیلی خوب کار کردند اما اصلا دیده نشدند
    موقعی ک کار خوب انجام میدهندوطیفه شون هست اما اگر ی خبری را پوشش ندن فوری سروصدای همه در میاد
    خسته نباشید ب همه بچه های رسانه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president