آوای جنوب

توصیه های فرماندار گچساران به کاندیداها و هوادارانشان + تصاویر

رحیمی با تأکید بر اینکه طرفداران کاندیداها باید توجیه شوند که علیه دیگر کاندیداها رفتاری صورت نگیرد و سخنی گفته نشود گفت : برای مطالبه و دفاع از حق مردم با کسی تعارف نداریم و در صورت عدم رعایت قانون به‌شدت برخورد خواهیم کرد

DSC_0165به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای جنوب  فرماندار گچساران ؛دقایقی پیش در گفتگو با آوای جنوب گفت : مجموعه ستاد انتخابات و تمامی کارکنان فرمانداری آمادگی کامل را برای انجام انتخابات بزرگ ۷ اسفند دارند.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

DSC_0130
عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه اظهار داشت: فرآیند انتخابات به مراحل پایانی خود رسیده تا در نهایت مردم با حضور با شکوه خود در این دو انتخابات حماسه بزرگ سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.
رحیمی با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات در هفتم اسفند ماه سالجاری، گفت: ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان گچساران برای برگزاری انتخابات ۷ اسفند آمادگی کامل داشته و تمام تمهیدات لازم برای این منظور اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انسانی و اسلامی توسط کاندیداها و هواداران‌شان عنوان داشت: تبلیغات باید در چارچوب تعالیم و اخلاق اسلامی باشد و از هر رفتار و سخنی که موجب اختلاف‌افکنی و تفرقه شود بپرهیزید.

این مسئول تصریح کرد: آنچه اقتدار و عزت ایران را روزبه‌روز بیشتر می‌کند اتحاد و انسجام ملی در سایه اسلام و هدایت‌های رهبری است از این‌ رو باید با همدلی و وحدت ملی و با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور در راستای اثبات و ارتقای اقتدار ایران اسلامی بکوشیم.

 رئیس ستاد انتخابات گچساران افزود :مهمترین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات، قانون‌گرایی و مهیا نمودن زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم است.
وی بابیان اینکه فعالیت های کاندیدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بصورت لحظه به لحظه رصد می شود ،گفت: تبلیغات کاندیدای انتخاباتی باید در چارچوب مقررات و قانون انتخابات باشد.
وی با اشاره به همدلی و همسویی هیئت نظارت، بازرسی و اجرایی و شورای تامین در مسئله انتخابات تصریح کرد: اگر تذکری داده می شود به این جهت است که فضای انتخاباتی شهرستان ملتهب نشده و انتخاباتی بدون حاشیه برگزار نماییم .
فرماندار گچساران بیان کرد: ما امانت دار رای مردم هستیم و هیچگونه جهت گیری نداشته ایم، سعی ما این است که از تک تک آرا حفاظت و حراست نماییم.

وی با تأکید بر اینکه طرفداران کاندیداها باید توجیه شوند که علیه دیگر کاندیداها رفتاری صورت نگیرد و سخنی گفته نشود تصریح کرد: حضور کاندیداها در این صحنه ارزش بالایی دارد چراکه با شرکت و کاندیدا شدن افراد از جناح‌ها و سلیقه‌های مختلف زمینه و انگیزه بیشتری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط سیاسی و ملی فراهم می‌شود، پس باید از این فرصت به نفع مملکت و شکست دشمنان استفاده کنیم چرا که در مقابل مردم، نظام و قانون وظیفه خطیری داریم.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه حق‌ و حقوق تمام کاندیداها محترم و رعایت آن واجب است تصریح کرد: شورای تأمین، هیئت اجرایی و هیئت نظارت گچساران بر اساس عهدی که باخدا و وجدان خود بسته است تمام توان خود را در رعایت قانون و احترام و صیانت از حق‌ و حقوق تمام کاندیداها به کار می‌گیرد و برای اینکه حق کسی ضایع نشود می‌کوشد.

عبدالرحیم رحیمی در پایان سخنان خود بابیان اینکه ما به مردم وفادار و همیشه در صحنه ایران اسلامی مدیون و موظف هستیم بر رعایت قانون و حفظ حریم انسانی و اسلامی در انتخابات تأکید کرد و گفت: برای مطالبه و دفاع از حق مردم با کسی تعارف نداریم و در صورت عدم رعایت قانون به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

DSC_0124 DSC_0128 DSC_0130 DSC_0131 DSC_0137 DSC_0136 DSC_0135 DSC_0141 DSC_0153 DSC_0149 DSC_0147 DSC_0142 DSC_0154 DSC_0155 DSC_0158 DSC_0160 DSC_0170 DSC_0168 DSC_0165 DSC_0164 DSC_0172

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president