آوای جنوب

موحد طی بیانیه ای هوادارانش را دعوت به آرامش کرد

وی همچنین به اهواز رفته تا با پروازی خود را به تهران برساند.وی در فرودگاه اهواز گفته که دوستانش در تهران پیگیر هستند و به زودی مشکلش حل خواهد شد و به عرصه انتخابات برمی گردد

موحدسید محمد موحد پس از اینکه با عدم وجود اسم خود در لیست ارسالی به حوزه ی کهگیلویه بزرگ مواجه شد رایزنی ها را آغاز کرده است.

آوای جنوب؛

وی همچنین به اهواز رفته تا با پروازی خود را به تهران برساند.وی در فرودگاه اهواز گفته که دوستانش در تهران پیگیر هستند و به زودی مشکلش حل خواهد شد و به عرصه انتخابات برمی گردد.

از این رو ایشان طی بیانیه ای هواداران خود را دعوت به آرامش کرده است .

در متن بیانیه سید محمد موحد آمده است :

به نام خدا

به اطلاع مردم خونگرم، صادق ، قدرشناس و صبور شهرستان های کهگیلویه، لنده چرام و بهمئی میرساند که در جریان انتقال حوزه انتخابیه اینجانب از تهران به حوزه مذکور از سوی شورای محترم نگهبان اشکالات مختصری پیش آمده که در این مورد نکات زیر را خدمت مخاطبان عزیز عرض مینمایم.

۱- در هر صورت بنده به عنوان شهروند نظام مقدس جمهوری اسلامی تابع نظرات شرعی و قانونی شورای محترم نگهبان خواهم بود.

۲- به سمع و نظر همه عزیزان میرساند که با تمام قدرت و پتانسیل لازم جهت احقاق حق خود و شما سروران از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم کرد و با استعانت از باریتعالی و با پیگیری های انجام شده به احتمال بسیار زیاد موفقیت نصیب ما خواهد شد.

۳- از اقشار و صنوف مختلف مردمی که نسبت به بنده دارای الطاف و محبت های بی شائبه هستند ملتمسانه استدعا می کنم که متانت و آرامش خود را حفظ کرده و از هرگونه اقدام و حرکتی که خدای ناخواسته باعث بی نظمی و بر هم خوردن اوضاع عمومی شود به شدت پرهیز نمایید تا مبادا باعث سواستفاده گروه ها و کسانی شود که میخواهند از آب گل آلود ماهی گرفته و شرایط را به سمت فضای ناامنی و بحرانی ببرند.

۴- ضمنا هر پیام دیگری که به نام بنده منتشر شود فاقد اعتبار و بدون هماهنگی با بنده بوده است.

محمد موحد

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

همچنین ستاد جوانان حجت الاسلام موحد در پیغامی تمام مردم شریف کهگیلویه بزرگ را به آرامش فرا خواند.
متن بیانیه ستاد جوانان حجت الاسلام موحد به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان و مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی خبری مبنی بر مشکل در حضور حجت الاسلام موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در چند سایت استان منتشر شد است.

بر همین اساس تماس هایی توسط ستاد جوانان با مسئولین استانی برقرار گردید که حاکی از نرسیدن لیست نهایی تایید صلاحیت ها به فرمانداری این حوزه انتخابیه تا این لحظه می باشد.

لذا ستاد جوانان حجت الاسلام موحد از تمام طرفداران حجت الاسلام موحد تقاضا دارد، تا زمان انتشار لیست نهایی توسط فرمانداری حوزه انتخابیه آرامش خود را حفظ کرده و مطمئن باشید این راه ادامه خواهد داشت.

ستاد جوانان حجت الاسلام موحد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president