آوای جنوب

قابل توجه آنهایی که به انتصاب داماد احمدی نژاد اعتراض داشتند

پس از تغییر و تحولات مدیریتی در تاپیکو، سید ابراهیم سقائی فومنی خواهرزاده سخنگوی دلت به سمت مدیرعاملی شرکت پتروشیمی فارابی منصوب شد.

آوای جنوب؛

سقائی که در استان گیلان یکی از افراد مطرح به شمار می رود پس از ناکام ماندن در شهرداری رشت، حالا در زلزله های مدیریتی تاپیکو به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی منصوب شد.

خواهرزاده محمدباقر نوبخت، با حکم غلامرضا امیرشقاقی مدیرعامل تاپیکو به این سمت منصوب شد. سید ابراهیم سقائی فومنی پیش از این سمت ‌هایی همچون معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور منطقه آزاد انزلی، دبیر و کارشناس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهردار سنگر، شهردار رودبار و مدیرعامل شکرت گراند جنرال تریدینگ FZC وابسته به شرکت سرمایه گذاری امید را در کارنامه خود دارد.

پتروشیمی فارابی در سال ۱۳۵۳ در ماهشهر آغاز به کار کرد. این مجتمع در حال حاضر تولید کننده سالانه ۵۰ هزار تن دی اکتیل فتالات و ۱۵ هزار تن انیدرید فتالیک است که در مجموع ۱۵ درصد از کل تولید دی. او. پی و ۳۵ درصد از کل تولید پی ای اف کل کشور را شامل می‌شود. “تولیدپلاستی سایزر DOTP، Fumaric Acid، تولیدروغنDMP، تعویض کاتالیست واحدانیدرید فتالیک و احداث دومخزن۷۲۰۰مترمکعب” از برنامه های توسعه ای پتروشیمی فارابی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فواد گفت:

    با این حساب اگر کسی از بد روزگار از بستگان یکی از مقامات بود باید کلا از تمام سیستم های دولتی و غیر دولتی اخراج بشه؟؟
    اعتراض به انتصاب داماد احمدی نژاد، به خاطر انتصاب یک جوان ۳۰ ساله بدون کمترین سوابق به ریاست سازمان عریض و طویل استاندارد بود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president