آوای جنوب

چه عواملی در پشت صحنه ای هستند که اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ و یاسوج به وحدت نمی رسند

تا دوماه مانده به انتخابات با هر اصلاح طلبی که صحبت می کنی از گل و بلبل بودن وضعیت در دورن این اردوگاه می گوید و به ثمر دهی انتخاباتی آتی امیدوار است

اصلاحطلباناصلاح طلبان بویراحمد و کهگیلویه بزرگ از مدتها پیش از وحدت و انسجام درونی می گفتند اما هنوز معلوم نبود که برنامه آنها چقدر اصلاح طلبانه و چقدر راهبردی و برنامه محور است.

آوای جنوب / علی مراد کاظم پور

اصلاح طلبان بویراحمد و کهگیلویه بزرگ از مدتها پیش از وحدت و انسجام درونی می گفتند اما هنوز معلوم نبود که برنامه آنها چقدر اصلاح طلبانه و چقدر راهبردی و برنامه محور است.
چند روزی تا انتخابات مجلس مانده و اصلاح طلبان امیدوارند که پس از رای آوری روحانی البته به جز کهگیلویه و بویراحمد چرا که در کهگیلویه و بویراحمد محسن رضایی نفر اول انتخابات ریاست جمهوری شد، دومین پیروزی انتخاباتی خود را در دو سال گذشته پیش روی داشته باشند هر چند به صورت محرمانه پروژه عبور از روحانی نیز در برخی جلسات بزرگان آنها در مرکز مطرح می شود که ما در اینجا ضرورتی به ادامه آن مبحث نمی بینیم .
اصلاح طلبان در کهگیلویه و یاسوج در ماههای گذشته جلسات مختلفی برگزار کردند که نشان از وحدت و انسجام آنها می داد .
آمدن بزرگان آنها از مرکز و جلسات آنها به خوبی خوب پیش می رفت و در واقع خود آنها نیز می دانند طیف اصلاح طلب در دهدشت و یاسوج فقط و فقط جلساتشان تا دوماه یا نهایتا یک ماه قبل از رای گیری به خوبی خوب پیش می رود ؛ دقت کنید تا دو ماه قبل از رای گیری .
تا دوماه مانده به انتخابات با هر اصلاح طلبی که صحبت می کنی از گل و بلبل بودن وضعیت در دورن این اردوگاه می گوید و به ثمر دهی انتخاباتی آتی امیدوار است.
اما کمی به جلوتر که می آییم شورای نگهبان را مقصر می کنند اما بازهم خود و درونشان نیز می داند که چنین نیست .
فضای رسانه ای استان و حتی سایتهای آنها نیز نشان از اختلاف در بین آنهاست .
من که می دانم اما تعجب می کنم چگونه است که آنها به این موضوع فکر نکرده اند چه کسی یا چه جریانی و چه عواملی در پشت صحنه ای هستند تا که اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ و یاسوج به وحدت نرسند .
بهتر است به این موضوع فکر کنید …
تابعد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president