آوای جنوب

خود زنی اصلاحات در بویراحمد

*********************** و اما *************************

bahramiآوای جنوب ؛

بعد از معرفی «» از سوی اصلاح‌طلبان به عنوان گزینه نهایی این جریان سیاسی در انتخابات دوره دهم مجلس، شما نیز حتما در رسانه های استان با چنین تیترهایی روبرو بوده اید :

** واکنش رئیس ستاد سید باقر به معرفی بهرامی؛ این حرکت اصلاح‌طلبان مردود است

** پیام کانال تلگرام سید باقر موسوی

** استعفای دو بانوی اصلاح طلب استان به نشانه اعتراض به بهرامی

** تشکر ستاد بهرامی از اصلاح طلبان در این اوضاع

** عبور از زارعی

*********************** و اما *************************

** انتخاب محمد بهرامی توسط مجمع اصلاح طلبان در حالی صورت گرفت که واکنشها وجه دیگری به این انتخاب داد. اولین واکنش خروج حزب اسلامی کار از مجمع اصلاح طلبان در اعتراض به این انتخاب بود.

**مشاور سیدباقر: هیچ هماهنگی با موسوی انجام نشد، معرفی کاندیدا بدون نظر گرفتن شاخصه های اصلاح طلبی و همفکری با بزرگان جریان اصلاح طلبی، امری کاملا مردود و مذموم است.

**دکتر ابوذر صالح نسب: معتقدم انتخاب مجمع فضای انتخاباتی شهرستان را به سمت قومیت گرایی شدید سوق خواهد داد. تا اعلام قطعی نتایج همچنان منتظر حضور سید باقر موسوی خواهیم بود.

**نماینده انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی: اگر قرار بر انتخاب شخص وابسته به جریان افراطی پایداری باشد، ترجیح می دهیم با کدخدای!! این جریان در استان وارد مذاکره شویم نه مباشر اسبق وی!

** بیانیه ندای ایرانیان در رابطه با انتخاب بهرامی
پس از اعلام نام محمد بهرامی به عنوان گزینه مجمع اطلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا، حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای انتخاب یار شفیق هدایتخواه را ننگی دیگر بر صورت اصلاح طلبان دانست.

123232321

234324432

و ساعاتی پیش و بعد از معرفی «محمد بهرامی» از سوی اصلاح‌طلبان به عنوان گزینه نهایی این جریان سیاسی در انتخابات دوره دهم مجلس، رئیس ستاد انتخاباتی سید باقر موسوی‌جهان‌آباد بیانیه‌ای را منتشر کرد که عیناً از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد

َبسمه تعالی
«جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا»
بیست و دوم بهمن، تجلی‌گاه خواست و اراده ملت در مبارزه با جور و فساد است.
سیل خروشان ملت به رهبری آن یار سفر کرده با ضمیر امیدوار، در یک بزنگاه تاریخی با جانفشانی، ایستادگی و تقدیم عزیز‌ترین فرزندان خود، طومار تبعیض، ظلم و فساد را در هم پیچیده و بیرق پر افتخار استقلال و آزادی را بر فراز میهن عزیزمان به اهتزاز در آوردند.
ضمن تبریک این ایام فرخنده به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی ملت آزاده و عدالتجوی ایران اسلامی، مطلع شدیم چند نفر از شهروندان طی نشستی اختصاصی تحت عنوان مجمع اصلاح طلبان حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا، یکی از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به عنوان کاندیدای منتخب اصلاحات معرفی نموده‌اند. نکته قابل توجه این است که مجمع خود خوانده‌ای که مورد تأیید اکثریت اصلاح طلبان حقیقی نیست؛ اینک بجای عموم اصلاح طلبان برای مردم غیرتمند بویراحمد و دنا تعیین تکلیف می‌نمایند.
مردم فهیم، هوشیار و همیشه در صحنه حوزه انتخابیه مذکور، نیک می‌دانند که هنوز مراحل نهایی رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌ها به اتمام نرسیده و چنین حرکت شتابزده‌ای بر خلاف مرام و مشی اصلاح طلبی بوده و قویاً محکوم و مردود است.
ضمن احترام به نظر شخصی دوستان و تکریم همه کسانی که به عنوان کاندیدای مجلس دهم در صحنه حضور دارند؛ به اطلاع می‌رساند، چهره‌های شاخص و اصیل اصلاحات تا پایان رسیدگی به اعتراض معترضین و اعلام نتیجه قطعی شورای محترم نگهبان، همچنان با ضمیری امیدوار، بی‌صبرانه چشم انتظار بازگشت سید اصلاحات جناب آقای سید باقر موسوی جهان آباد به کارزار انتخابات پیش رو می‌باشند.

کیهان جوکار
رییس ستاد انتخاباتی سید باقر موسوی جهان آباد

به نظر شما این به جز خودزنی از نوع اصلاحات معنای دیگری می دهد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president