آوای جنوب

هدایت خواه : تخریب ها هیچ تأثیری بر روحیه من و مردم نخواهد داشت / هیچ مشکلی با دولت فعلی نداریم

هدایت خواههدایت کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی های انتخاباتی هیچ تأثیری بر روحیه مردمان انقلابی ندارد وهمین جا می گویم هرچه آنها بیشتر تخریب کنند من بیشتر خوشحال می شوم چون از بار گناهان من کم و بر شناخته شدن چهره آنها نزد مردم بیشتر افزوده می شود.
آوای جنوب؛
هدایت خواه

ستار هدایتخواه  نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شور ای اسلامی و کاندید حضور در دهمین مجلس شورای اسلامی در حسینیه الزهرا (س) یاسوج و در جمع دانشجویان یاسوجی به دهه پر فروغ فجر اشاره کرد و گفت:دهه های پرفروغ فجر نعمت های عظبم انقلاب هستند که باید با برگزاری هرچه باشکوه تر این نعمت آنها را برای مردم یاداوری کنیم تا روحیه شکرگزاری در انها تقویت شود.

باید شکر نعمت زیستن در سایه رهبری را پاسداشت

وی به برخی شبهه ها در مورد برگزاری جشن های انقلاب و هزینه کردن برای آن اشاره کرد و گفت:شکر نعمت زیستن در سایه ولایت، شکر نعمت ازادی و تعیین شرنوشت آیندگان لازم است و باید برای آنها هزینه کرد.

انقلاب ارزان بدست نیامده که ارزان فروخته شود

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت با بیان اینکه انقلاب ارزان به دست نیامده و نباید آن را ارزان بفروشیم ،بیان کرد: این انقلاب با خون شهدا به دست آمده استو ارزان به کسی فروخته نخواهد شد.

هدایت خواه به شعار پیروی بخش انقلاب در سال ۵۷اشاره کرد و ابراز داشت: نعمت آزادی در راه گسترش ، نعمت استقلال در حوزه سیاسی و اقتصادی و نعمت اسلام در بعد اسلامیت از مهمترن دستاوردهای انقلاب بود.

دغدغه مردم انتخاب فرد اصلح باشد

وی به سخنان معظم له در جمع مسئولان برگزاری انتخابات در مورد انتخابات سالم اشاره کرد و گفت:باید به کسانی رای دهیم که دغدغه آنها حفظ ارمان های انقلاب اسلامی باشد.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد در مجلس هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب به ما نعمت حیات انسانی و معنوی داده است،تصریح کرد:برخی می خواهند با تهدید، تطمیع و تخریب مسیر انتخابات را به سمت دیگری هدایت کنند و اینان کسانی هستند که به دنبال قدرت به اتکای ثروت می باشند.

هدایت خواه به برخی از بد اخلاقی های انتخاباتی در برخی از سایت های استانی اشاره کرد و گفت: برخی سایت ها از طرف من خبرهایی را نقل کرده اند که اصلاً من چینین چیزی را به زبان نیاروده بودم و خود آن فرد در گفتگوی تلفنی با من معذرت خواهی کرد که خودش این سخنها را تحریف کرده است.

تخریب هیچ تأثیری بر من نخواهد داشت

وی با بیان اینکه اینگونه بداخلاقی های انتخاباتی هیچ تأثیری بر روحیه مردمان انقلابی ندارد ، ابراز کرد: همین جا می گویم هرچه آنها بیشتر تخریب کنند من بیشتر خوشحال می شوم چون از بار گناهان من کم و بر شناخته شدن چهره آنها نزد مردم بیشتر افزوده می شود.

روحیه استقلال طلبی دانشجو فروشی نیست

 نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا به برخی سنارودیها برای تخریب چهره دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت:روحیه استقلال طلبی دانشجو فروشی نیست و شنیده شده برخی دانشجویان را تهدید و تطمیع می کنند اما اینان بدانند با این روش نمی شود فکر و اندیشه دانشجو را عوض کنند و تهدیدها در این قشر اثر گذار نخواهد بود

هدایتخواه گفت با تأکید بر اینکه تطمیع دانشجویان نیز راه به جایی نمی برند و این توهین به دانشجو است و ماهی مراد را صید نمی کنند،بیان کرد:از لحاظ شخصی نگران تخریب خود نمی شوم ولی نگران اجتماع هستم وقتی می بینند سایت ها دروغ می گویند جامعه آلوده می شود.

مردم اهل بصیرتند و همه چیر را می فهمند

وی با بیان اینکه مردم اهل بصیرت هستند و می دانند این مسائل دروغ است،گفت:برخی نوشتند اگر من بروم برجام را بهم می زنم، وزیران برا به مجلس می کشو و چیزهای دیگر، که خود نویسنده آن سایت به من زنگ زد و طلب حلالیت کرد، خودش گفت جعلی بوده است و خودم اینها را سرهم گذاشتم.

مواضع ما در مورد برجام مواضع رهبری است

هدایتخواه در پاسخ به سئوالی در مورد مواضعش در مورد برجام سخن به میان اورد و گفت: مواضع من در مورد برجام مشخص است و در شب قدر ۲۱ماه رمضان امسال در جمع هزاران نفر از شهروندان یاسوجی سخنرانی کردم که مواضع ما مواضع رهبری است ما همون موقع گفتیم با توافق موافقم ولی توافق خوب.

وی به مفاد ۹ گانه رهبری در مورد برجام اشاره کرد و گفت: ما براساس آن ۹بند که رهبری فرمودند با برجام موافقیم و هرچه رهبری بگوید ما پشت سرآن هستیم.

بادولتی که مشی امام و رهبری را طی کند مشکلی نداریم

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در مورد چگونگی تعاملش با دولت گفت: از هر دولتی که در چهارچوب قانون و منافع ملی حرکت کند و مشی آن مشی امام و رهبری باشد حمایت می کنم.

هدایت خواه ابراز کرد: مشکلی با دولت نداریم و هر کدام در چهارچوب قانونی عمل می کنیم ،ولی با دولتی که در چارچوب قانون عمل نکند ولو اینکه اصوالگرا باشد مواضع خودمان را اعلام می دارمی همانگونه که دولت قبل را بیشتر از همه دولتها مورد نقد قرار دادیم.

دولت به نماینده تأثیر گذار احترام می گذارد

وی با تاکید براینکه دولت به نماینده های تاثیرگذار احترام می گذارند ، تصریح کرد: یک زمانی در چارچوب قانون دولت اصولگرا همراهی می کردیم می گفتند وکیل الدوله ،ولی امروز می گوییم دولت باید دولتی برآمده از ملت و مجلس بوده تا باملت متحد و در خدمت ملت باشند و نباید فرصت ها را در دعواهای خود تلف کنند.

استرانژدی ما مقابله با مدیران مفسد از هرگونه گرایشی است

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در کجلس در پاسخ به سئوال یکی از حضار در مورد استفاده از مدیران با گرایشهای سیاسی گفت: مواضع خودم را گفته ام و بار دیگر تصریح می کنم مواضع من مبارزه با مدیران مفسد و فاسد از هرگونه گرایشی است و هر مدیری ولو اینکه از گکرایش دیگر باشد و قوی را حمایت می کنیم.

رأی نیاوردنم در مجلس قبلی توفقی الهی بود

هدایتخواه به انتخابات مجلس دوره نهم اشاره کرد و گفت: رأی نیاوردنم در مجلس هشتم توفیقی بود وخدا را شکر می‌کنم که با رأی نیاوردن چهره افراد برای مردم مشخص شد.

وی در پاسخ به سئوالی که شما سوگند خورده اید که در این انتخابات شرکت نمی کنید اما شرکت کردید، گفت: من در طول عمرم دو بار قسم یاد کردم یکی در مجلس هفتم و دیگری در مجلس هشتم هنگام سوگند نامه مجلس و بعد از آن دیگر قسمی را بر زبانم جاری نساختم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی سوگندنامه نمایندگی را زیر پا می‌گذارند، اظهار کرد: نماینده‌ای که در جلسات حضور ندارد، نماینده‌ای که در صحن علنی نیست، نماینده‌ای که در کار قوای دیگر دخالت می‌کند ، نماینده‌ای که وعده و وعید تو خالی می‌دهد و نماینده ای که بیشتر اوقات غایب مجلس است یعنی سوگندنامه را زیر پا گذاشته است.

آبرویم را با خدا معامله کرده ام

هدایتخواه در پاسخ سئوالی مبنی بر حضورش در دققیقه ۹۰ در انتخابات گفت: آمدن ما به انتخابات تنها به دلایل فشارهای فزاینده‌ای بود که از داخل استان و از سطح کشور برما وارد شد اما برخی آن را فریب و بعضی دیگر دور زدن و عده‌ای ناز کردن تلقی می‌کنند که چنین تحلیل‌هایی غلط است و خودشان می دانم که با فشار وارد عرصه انتخابات شدم و گفته ام آبیرویم را با خدا معامله کرده ام.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president