آوای جنوب

رئیس ارشاد گچساران:

جشن بزرگ سرودهای حماسی و انقلابی در گچساران برگزار می‌شود

enghelab-fajr-bahmanرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: جشن بزرگ سرودهای حماسی و انقلابی در این شهرستان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

امیر حسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار داشت: برنامه‌های مختلف در حوزه فرهنگی و هنری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی از تنوع در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در گچساران در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: ویژه برنامه‌هایی در این ایام در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از اجرای جشن بزرگ سرودهای حماسی و انقلابی در این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر از سوی این اداره و کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد.

نوروزی خاطرنشان کرد: جشن بزرگ سرودهای حماسی و انقلابی در روز ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ عصر در باشگاه مهرگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

وی از اجرای نمایش‌های خیابانی به مناسبت دهه مبارک فجر در گچساران خبر داد و افزود: این نمایش‌ها با اجرای هنرمندان تئاتر در محلات شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: مراسم شب شعر و خاطره‌گویی با موضوع انقلاب اسلامی نیز در این شهرستان در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

نوروزی افزود: در دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب در شهرستان گچساران برپا می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president