آوای جنوب

یدالله مرادی:

تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر در گچساران

مرادی یداللهرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران به تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان پرداخت.

آوای جنوب؛

یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال که از امروز آغاز می‌شود، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در دبستان شاهد فدک رأس ساعت هشت به عنوان نخستین برنامه دهه فجر در گچساران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: انجام رژه موتوری و ماشینی به مناسبت سالروز بازگشت امام راحل به کشور از محل فرودگاه گچساران تا گلزار شهدا ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از برگزاری هفت جشن روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: جشن انقلاب در روستاهای دیل، لیشتر، امامزاده جعفر(ع)، سرآبننیز، تلخاب‌سیرین و خیرآباد برگزار با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مرادی بیان کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دو برنامه پیاده‌روی خانوادگی در روزهای ۱۶ و ۲۳ بهمن توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و شهرداری دوگنبدان برگزار می‌شود.

وی تجلیلی از فعالان قرآنی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در گچساران عنوان کرد و افزود: تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری ۱۰ نشست روشنگری با محوریت اداره تبلیغات اسلامی گچساران از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

مرادی عنوان کرد: همایش نقش مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی، جشن انقلاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری هفت جشن به همراه دو نمایشگاه هنرهای تجسمی و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: کاشت ۳۷ نهال و برش کیک ۳۷ کیلویی توسط کمیته دانش‌آموزی، نمایش‌های خیابانی و جنگ آهنگ‌های انقلابی توسط کمیته فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های دهه فجر در گچساران است.

مرادی از برگزاری ۶ جشن کارگری و خانوادگی فجر انقلاب و نفت در سالن پدخندق و کارگاه‌های نفت خبر داد و گفت: افزون بر ۱۰ برنامه جشن و نشست روشنگری، محفل قرآنی، تجلیل سیاسی در پایگاه‌های مقاومت با محوریت کمیته بسیج دهه فجر گچساران نیز پیش‌بینی شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president