آوای جنوب

یادداشت روز : چند می گیری یادداشت بزنی؟

یادداشتاگربه رسانه های استانی در این چند روز دقت کرده باشید مسئله ای که جلب توجه می کند وتعجب برانگیز است حجم انبوهی از یادداشت هاست که له ویا علیه کاندیداها در طول روز منتشر می شود واز آن عجیب تر کامنت ها ونظراتی است که کاملأ سازمان دهی شده ذیل این مطالب جای می گیرند.

آوای جنوب؛

قداست قلم تا آنجاست که ذات اقدس الهی درکتاب آسمانی بدان قسم یاد کرده است، ن والقلم وما یسطرون.

اما در طول تاریخ بوده اند کسانی که حرمتش را حفظ نکرده وآن را در خدمت نفس گرفته اند، روزگار ما نیز از این فتنه درامان نبوده وچه بسیارند کسانی که در راستای رسیدن به اهداف دون وپست خود مکرر از آن استفاده سوء کرده اند و آن را ابزاری قرار داده اند برای القاء خواسته های اشخاص وجریانات به جامعه هدف ازاین کارنیز تسلط وبهره برداری ازافکار عمومی وجهت دهی به آنها برای رسیدن به مقاصد صاحبان زر وزور تزویر است.

انتخابات بخاطر اینکه مظهر تجلی اراده ملت است و مردم نقش تعیین کننده را دارند، برای تأثیر گذاشتن بر افکار و در نتیجه تغییر در رأی مردم سودجویان بدنبال بهره گرفتن از همه عوامل تأثیر گذار هستند، چه عاملی تأثیر گذارتراز قلم با توجه به گستردگی ودسترسی آسان به رسانه های نوشتاری وجود دارد؟

اگربه رسانه های استانی در این چند روز دقت کرده باشید مسئله ای که جلب توجه می کند وتعجب برانگیز است حجم انبوهی از یادداشت هاست که له یا علیه کاندیداها در طول روز منتشر می شود و از آن عجیب تر کامنت ها و نظراتی است که ذیل این مطالب جای می گیرند و مشخص است کاملأ سازمان دهی شده هستند و به اصطلاح «گروهان کامنت» تشکیل داده اند برای سوق دادن نظرات به سوی اهدافی که دارند.

متأسفانه رونق این بازارهر چه که به انتخابات نزدیک ترمی شویم روزافزون است و فضا را آنقدرغبار آلود کرده اند که جز روشنگری صاحبان واقعی قلم راهی نیست.صبح زاگرس

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president