آوای جنوب

مسول کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجرگچساران:

رسالت سنگین رسانه انتقال ارزش‌های دهه فجر است

حجازیمسول کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر شهرستان گچساران گفت: رسانه نقش مهم و سنگینی در انتقال ارزش‌های دهه فجر دارد.

آوای جنوب / سمیرا نصاری

در آستانه برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست خبری مسول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی  دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گچساران ، صبح امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار شد.
سید نعمت اله حجازی اصل گفت: مراسم آیینی و مردمی دهه مبارک فجر قله رفیع مراسم انقلاب اسلامی و نشات گرفته از مهمترین رویداد تاریخی جهان معاصر و قرن اخیر است که جنبه آیینی آن حکایت از فرهنگ و هویت عظیم ترین رخداد تاریخی ملت ایران دارد و مردمی بودن آن نیز علاقه و پایبندی اقشار مختلف را با پهنه ای از قومیت های کوچک و بزرگ در فرهنگ کشور برای حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و جلوگیری از به فراموشی سپردن آن ها بیان می دارد.
وی حوادث و رخدادهایی دهه فجر ۵۷ را نشات گرفته از منبعی الهی دانست که با متاثر ساختن انسانها از پیام خود و متحدکردن دلها و دمیدن شور و همتى تازه در کالبد ملت ایران ادامه مسیر تاریخ را در جهتی متضاد با شرایط حاکم رقم زد و ارمغان آور حکومتی نوین برپایه آموزه های اسلامی گردید.
حجازی با تاکید بر همدلی رسانه‌های شهرستان گچساران تصریح کرد: مهمترین هدف برگزاری این نشست این است که به چه طریق و از چه ابزارهایی برای اطلاع رسانی در دهه فجر استفاده کنیم وچگونه مشارکت مردم را برای حضور در برنامه ها و مراسمات جلب کنیم و با برنامه ریزی درست به استقبال دهه فجر برویم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پوشش مطلوب از سوی رسانه‌ ملی و خبرگزاری‌ها و فضای مجازی مد نظر است و انتظار می‌رود در طول مدت ایام دهه فجر انعکاس اخبار شهرستان به مطلوب‌ترین حد خود برسد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president