آوای جنوب

یادواره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران برگزار شد

DSC_0097یادواره ۳۱ شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور پرشور مسئولان نفت، روحانیان، مدیران اجرایی شهرستان، مردم و خانواده های شهدا و شماری از مردم شهید پرور گچساران یادواره ۳۱ شهید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .

DSC_0139

این مراسم که مسئولانی از جمله امام جمعه موقت اهواز و ریاست عالی مجمع بسیج استان خوزستان نیز حضور داشت از مقام شامخ ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران در سالن آزادی این شرکت تجلیل شد.

انصاری

فرمانده سپاه گچساران : شهدای صنعت نفت گچساران در راستای سربلندی ایران اسلامی به این درجه نائل شده‌اند

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت گچساران در ابتدای این مراسم اظهار کرد: شهیدان صاحبان اصلی انقلاب و کشور بوده و امروز ما امانتدارانی هستیم که سنگین‌ترین مسئولیت‌ها را بر گردن داریم.
جهانگیر انصاری افزود: برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج اهداف انقلاب و فرهنگ ناب شهادت، عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران در این آیین، شهدا را صاحبان اصلی انقلاب و کشور اعلام کرد و گفت: ترویج فرهنگ شهادت رمز پایداری انقلاب اسلامی در برابر دسیسه های دشمنان است.
جهانگیر انصاری افزود: برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی تصریح کرد: شهدای صنعت نفت گچساران نیز در راستای سربلندی ایران اسلامی به این درجه نائل شده اند.
انصاری ابراز کرد: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به ما درس شهادت طلبی، ایثار، و اطاعت از ولایت دادند و ما هرچه داریم از برکت خون این شهدا است و باید این رسالت بزرگ حفظ شود
وی تصریح کرد: یادواره‌های شهدا نباید در زمان خاص و مناسبت خاص برگزار شود، بلکه باید در طول سال در راستای آگاهی‌بخشی نسل جوانان از گذشته انقلاب برگزار شود.
انصاری بیان کرد: شهدای صنعت نفت گچساران نیز در راستای سربلندی ایران اسلامی به این درجه نائل شده‌اند.
این فرمانده سپاه در گچساران گفت: ترویج فرهنگ شهادت رمز پایداری انقلاب بزرگ اسلامی در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است.

_DSC9393

امام جمعه موقت اهواز : شهیدان همیشه در تاریخ زنده خواهند بود

امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: استکبار جهانی از راه های مختلف به دنبال دور کردن نسل جوانان از ارزش ها، انقلاب و اهداف مقدس آن است.
حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی با بیان اینکه نباید راه و آرمان شهدا فراموش شود افزود: نباید روزی برسد که در سایه غلفت نسل آینده از رسالت ، حماسه آفرینی ها و حقیقت مرام حسینی شهدا محروم بمانند.
وی بیان کرد: ادامه راه و سیره شهدا و ارتقای سطح معنوی جامعه با حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی از وظایف آحاد مردم است و تحقق این مهم موثرترین راهکار برای مقابله با دسیسه های دشمنان است.
امام جمعه موقت اهواز ، دفاع مقدس را نعمت بزرگ الهی خواند و تصریح کرد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب شکوهمند اسلامی را صادر کردیم و در زمان جنگ به خودباوری و خوداتکایی دست یافتیم.
حاجتی با بیان اینکه گچساران ۳۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرد ابراز کرد: این شهرستان درهشت سال دفاع مقدس یکی از شهرهای پرافتخار است که رزمندگان آن در اکثر عملیات دوران دفاع مقدس حضوری فعال و تاثیر گذار داشتند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: پیروزی ایران در جنگ نابرابر هشت ساله حاصل شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و رزمندگان است.
حاجتی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا موثرترین راهکار برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.
وی گفت: آرامش و امنیت امروز ما مرهون و مدیون خون های مطهر شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی است.
حاجتی با اشاره به نفوذ وسایل ارتباط جمعی و بخصوص ماهواره و اینترنت به فرهنگ عمومی ادامه داد: جهاد فرهنگی را باید درجامعه به ویژه دربین نوجوانان وجوانان با برگزاری یادواره های شهدا تقویت نمود.

بیژن عالی پور مدیرعامل شرکتهای مناطق نفت خیز جنوب و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به یادواره شهدای گچساران یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حبیبی

پیام مهندس عالی پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب

در ادامه این مراسم پیام مهندس عالی پور توسط ریاست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرائت شد.
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب با صدور پیامی به یادواره شهدای گچساران یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

بیژن عالی پور درپیامی به مناسبت بادواره شهدای شرکت بهر ه برداری نفت و گازگچساران افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وضامن بقای انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش های والای آن است.

وی بیان کرد: تکریم و تعظیم به شهدایک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.

مدیرعامل شرکتهای مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: شهیدان نام و یاد و خاطره هایشان تا ابد بر صفحه سپید روزگارودر تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمتخواهد ماند.

بیژن عالی پور در این پیام عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا یک فرصت بسیار مهم برای سنت حسنه و ارزشمند است.

تقدیم به بیش از یک هزار شهید شرکت نفت بویژه ۳۱ شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که در جریان جنگ و تاسیسات در سنگر تولید به فیض شهادت رسیدند.

من در مقابل این شهدا سرتعظیم فرومی اورم و برای جانبازان عزیز و آزدگان سرافراز و هم رزمان شهدا سلامتی و عزت مندی روز افزون مسئلت می نمایم.

از خداوند متعال تعجیل در فرج امام زمان(عج) سلامتی و طول عمر با عزت و برکت مقام عظمای ولایت دولت و خدتمگزار و همه عاشقان و رهروان ولایت را مسئلت می نمایم و امیدوارم که همه ما را قدر دان خون سرخ شهیدان قرار دهد.خادمی

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت برگزاری یادواره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی به مناسبت برگزاری یادواره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران گفت: شهدا با پیامی سرخ یاری زینبی ما را از حسین زمان خواسته‌اند.
سید موسی خادمی طی بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری یادواره ۳۱ شهید صنعت نفت گچساران آورده است: شهیدان بزرگترین سرمایه اجتماعی و معنوی جامعه و نیز معتربرترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که بیشترین سهم را در تحقق و استمرار نظام ولایی عهده‌دار بوده و تا همیشه تاریخ نیز مولد قوی‌ترین انگیزه‌های الهی در استمرار دفاع از اندیشه‌ها و حاکمیت دینی خواهند بود.

در این بیانیه تأکید شده است: تردیدی نیست که شهدای عزیز ما در قیام خونین خویش پیام سرخی را نیر بر عهده ما نهاده‌اند تا با احساس مسئولیت زینبی به یاری حسین زمان شتافته، کربلا و عاشورا را از قید مکان و زمان رهانیده و زندگی خویش را تابلوی تمام‌نمای اسلام ناب محمدی (ص) نماییم و با درک درست از قرآن مجید صراط مستقیم خود را یافته و دنیا را مزرعه قیامت خود قرار دهیم و از آن محصول بهشت برین درو نماییم، امیدوارم که مطالعه وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و خاطرات شهیدان مقدمه تعالی اخلاقی و معارف دینی احاد جوانان و نوجوانان گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این بیانیه خاطرنشان کرده است: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این همایش شکوهمند که به مناسبت یادواره شهیدان برگزار می‌شود، به ۳۶۰ شهید گچساران و ۳۱ شهید صنعت نفت این شهرستان درود فرستاده و برای آن عزیزان طلب علو درجات دارم.

و در آخرت از شفاعت آن سفرکردگان به حق بهره مند گرداند.

برای دیدن گزارش تصویری به صفحه اول سایت مراجعه کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. امیرعلی گفت:

    ممنون از آوای جنوب و آقای کاظمپور

  2. سید حسین موسوی برادر شهید سید علی موسوی گفت:

    باسلام
    سلام ودرود بر ذهبر عظیم انقلاب اسلامی وسلام برروح پاک شهدای عزیز
    جای دارد ازکلیه عزیزانی که در این راه قدم برداشتند وهموارهتلاش می کنند تا تا همواره یاد ونام شهدای عزیز سرلوحه کارمان باشد تقدیر وتشکر مینمایم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president