آوای جنوب

به دلیل عدم پرداخت بدهی/

۷ جایگاه سی ان جی در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

سی ان جیمدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه‌های سوخت سی ان جی شهرداری‌های این استان ۱۶ میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند.

آوای جنوب؛

هوشنگ صیدالی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۵ جایگاه سوخت سی ان جی متعلق به شهرداری‌های استان به دلیل عدم پرداخت بدهی تعطیل هستند.

وی عنوان کرد: ۳ جایگاه در یاسوج و در شهرهای سی سخت، گچساران، دهدشت و چرام متعلق به شهرداری‌ها هستند که به دلیل عدم پرداخت بدهی تعطیل هستند و باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا بتوانند دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

صیدالی با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت سی ان جی شخصی ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به شرکت گاز بدهی داشتند، افزود: این جایگاه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کردند به طوری که هم اکنون شرکت گاز زیر ۱۵ میلیارد ریال از آنها طلب دارد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶ جایگاه سوخت سی.ان.جی در این استان فعال است که از این تعداد ۵ جایگاه متعلق به شهرداری یاسوج و شهرداری‌های چرام، دهدشت، سی سخت و گچساران هرکدام یک جایگاه در اختیار دارند.

صیدالی ابراز کرد: با وجود پیگیری‌های مکرر برای پرداخت بدهی سی ان جی ها جایگاه‌داران شخصی در این زمینه تا حدودی اقدام کردند ولی شهرداری‌ها نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند که انتظار می‌رود برای ارائه خدمات دهی مطلوب به مردم استان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی عنوان کرد: به دلیل پرداخت نشدن بدهی جایگاه‌داران سوخت سی ان جی برخی مواقع برای تامین هزینه‌های پروژه‌های عمرانی مشکلاتی داریم که انتظار می‌رود در این زمینه به فکر منافع ملی باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president