آوای جنوب

۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران اجرا می‌شود

.

آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: به مناسبت هفته بسیج۶۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران از اجرای ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان پرداخت و گفت: هفته بسیج امسال با شعارمحوری بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت از ۳۰ آبان ماه در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق روستایی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در گچساران برشمرد.

نورایی نسب خاطرنشان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان به عنوان شکوه اقتدار روز ۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بسیج فرهنگ محرومیت زدایی است و امروز چهل سال از عمر بابرکت بسیج می گذرد و چهل سال خدمت ،ایثار و،جهاد و شهادت ثمره کار بسیج است.

وی افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره مقتدرانه وارد عرصه خدمت شده است و نیز به شایستگی دفاع کرده است و نقش بسیج در دفاع مقدس برکسی هم پوشیده نیست و آنچنان سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی نواخته است که برای همیشه نخواهند توانست تعرضی به خاک کشورمان داشته باشند.

نورایی نسب با بیان اینکه بسیج امروزه در تمامی عرصه های نظام‌اسلامی به شایستگی حضور داشته است، گفت: در عرصه جنگ نرم نیز بسیج در خنثی کردن توطئه های دشمن نقش بی بدیلی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: هرگاه توطئه ای در کشور صورت گرفته است باز هم بسیج مانند همیشه مقتدرانه پیشگام بوده است و در تمامی این دوران چشم فتنه را کور کرده و اجازه نداده که فتنه گران به اهداف پلیدشان برسد.

وی اظهار کرد: بسیج در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حرف اول را می‌زند و با راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصادی کشور پیش قدم شده است و اینجا هم بسیج در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن است.

نورایی نسب خاطرنشان کرد: امروز بسیج علمدار رونق تولید در کشور است و در عرصه امنیت باز افتخار بسیج این است که به مردم در بحث ارتقای احساس امنیت کمک کند و کشوری هستیم که در منطقه امنیت قابل توجهی داریم و این از برکات حضور بسیج با بصیرت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president