آوای جنوب

رئیس اداره ارشاد گچساران:

۲ نمایش از گچساران در جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود

نوروزیرئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: دو نمایش از این شهرستان در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

آوای جنوب؛

امیر حسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: ۲ نمایش از شهرستان گچساران به سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود، راه یافت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: نمایش « کسی دست به عصا توی شکمم راه می‌رود » به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی علی شفیعی و کاری از گروه هنری تئاتر رها و نمایش « کابوس‌های زنی در خواب » به نویسندگی اورنگ نارکی و کارگردانی مسلم نارکی و کاری از گروه هنری تئاتر سفیر در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌روند.

نوروزی به زمان اجرای این نمایش‌ها در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: نمایش « کسی دست به عصا توی شکمم راه می‌رود » در روز یکم بهمن ماه در سالن مهر حوزه هنری تهران و در بخش برگزیدگان تئاتر ایران و نمایش « کابوس‌های زنی در خواب » در روز ششم بهمن ماه در تالار حافظ تهران به روزی صحنه می‌روند.

وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر فجر یک جشنواره شناخته شده‌ جهانی بوده است، عنوان کرد: راه‌یابی آثار به این جشنواره کاری بسیار دشوار بوده و نمایش‌ها برای حضور در این جشنواره باید از مراحل شهرستانی، استانی و منطقه‌ای عبور کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه آثاری که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور پیدا می‌کنند، به طور قطع آثار ارزشمندی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه هنرمندان گچسارانی دارای هویت شناخته شده و معتبری در تئاتر کشور هستند.

نوروزی با تبریک به اهالی فرهنگ و هنر گچساران جهت راه‌یابی این دو نمایش به سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ابراز کرد: امیدواریم این دو نمایش بتوانند در این جشنواره به موفقیت دست یابند و برای شهرستان گچساران افتخارآفرینی کسب کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president