آوای جنوب

۱۳۸ کیلو مواد مخدر در نیزارهای رودخانه خیرآباد گچساران کشف شد

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۳۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در نیزارهای حاشیه رودخانه خیرآباد شهرستان گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

سردار غلام عباس غلام زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اختفا مقدار قابل توجهی مواد مخدر در نیزارهای حاشیه رودخانه خیرآباد شهرستان گچساران، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پرسنل پاسگاه انتظامی عبدالهی و یگان امداد این شهرستان جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل با رعایت تمام جوانب امنیتی در حال گشت زنی و پا کسازی منطقه بودند که به محض نزدیک شدن به نیزارهای نزدیک روستای پادوک دو نفر به طرز مشکوکی از بین نیزارها فرار کردند .

غلام زاده ابراز کرد: ماموران این مظنون را تعقیب کردند که با توجه به پوشش انبوه نیزاری و رودخانه ای بودن محل علی رغم اینکه تعقیب متهمان بسیار دشوار بود ماموران با تیراندازی هوایی و درگیر شدن فیزیکی با متهمان در بستر رودخانه یکی از آنان را دستگیر و متهم دیگر فرار کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماموران حین بازرسی نقطه به نقطه بستر رودخانه و نیزارهای حاشیه آن ۶ کوله پشتی حاوی ۱۳۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

غلام زاده تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شد و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهم همچنان ادامه دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president