آوای جنوب

مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران:

۱۱ بهمن تاریخ برگزاری نشست فرماندار گچساران با اصحاب رسانه

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گچساران با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای انتقال دستاوردهای نظام به مردم است خواستار همکاری هر چه بیشتر اصحاب رسانه برای انتشار اخبار و گزارشات این ایام شد.

آوای جنوب؛

حمید نارکی پنج‌شنبه شب در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر شهرستان که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر از مهم‌ترین ایام‌الله تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: این دهه یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت ایران است که در این راستا باید جهت نکوداشت هرچه بهتر این ایام بسیار تلاش کنیم.

* دهه فجر فرصت مغتنمی جهت انتقال دستاوردهای نظام به مردم

وی دهه فجر را فرصت مغتنمی جهت انتقال دستاوردهای نظام به مردم و به ویژه نسل جوان دانست و افزود: در این ایام مبارک باید در راستای بصیرت‌افزایی جامعه گام برداشت و این مهم را سرلوحه برنامه‌های اجرایی قرار داد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گچساران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های بدون محتوا در این ایام می‌تواند اثرات منفی برای مخاطبان داشته باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مسئولان کمیته‌های ۱۶گانه ستاد دهه فجر باید با ارائه راهکارهای مناسب زمینه را برای اجرای برنامه‌های مفید و سازنده دهه فجر فراهم کنند.

نارکی با تاکید بر ضرورت تهیه و انتشار اخبار و گزارشات مختلف در این ایام در راستای ارائه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق اصحاب رسانه، عنوان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در این ایام در جهت معرفی شهدای انقلاب شهرستان از طریق گفتگو و مصاحبه با یاران و خانواده شهدا اقدام کرده تا زمینه‌ای جهت آگاهی و اطلاع مردم و نسل جوان از رشادت‌های این افتخاران ایران زمین شود.

* ضرورت همکاری هرچه بیشتر اصحاب رسانه در پوشش اخبار و گزارشات ایام‌الله دهه فجر

این مسئول با اشاره به درج اخبار مرتبط با افتتاح پروژه‌های مختلف، عنوان کرد: ارائه و تبیین دستاوردها و عملکرد دولت و نظام از طریق برپایی نمایشگاه‌ها، همایش‎ها، کرسی‌های آزاداندیشی در ادارات و مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه‌ها از جمله کارهایی است که می‌توان در این ایام در جهت ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم برگزار کرد.

وی به برنامه‌ریزی مطلوب در راستای حضور حداکثری مردم در مراسمات مختلف دهه فجر به ویژه ۱۲ بهمن آغاز روز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: زمینه‌سازی جهت برپایی هرچه با شکوه‎تر راهپیمایی ۲۲ بهمن و انعکاس حضور گسترده مردمی با پوشش مطلوب برنامه‌های این دهه از جمله برنامه‌ها و وظایف کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر است.

* نشست خبری فرماندار و مسئول ستاد دهه فجر گچساران با اصحاب رسانه

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گچساران با بیان اینکه وظایفی همچون فعال کردن رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری، دعوت از خبرنگاران جهت تهیه خبر و مشارکت در تهیه اخبار و گزارش‌های این ایام از دیگر وظایف این کمیته است، اضافه کرد: در راستای ارائه تقویم اجرای برنامه‌ها و ارائه گزارش عملکرد کمیته‌های ۱۶گانه ستاد دهه فجر شهرستان، نشست خبری فرماندار و مسئول ستاد دهه فجر با اصحاب رسانه در تاریخ ۱۱ بهمن ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

وی گفت: جمع‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی، گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مستندسازی برنامه‌های اجرایی دهه فجر از دیگر برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهرستان است.

نارکی در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه این شهرستان جهت پوشش خبری مطلوب جلسات و برنامه‌های فرمانداری شهرستان، عنوان کرد: امید است اصحاب رسانه و پایگاه‌های خبری در این ایام با همتی مضاعف در راستای انجام رسالت خود و انتقال دستاوردهای عظیم انقلاب با پوشش خبری مطلوب همکاری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president