آوای جنوب

یک گام تا تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران؛ بهره‌برداری بیمارستان جدید نفت گچساران اولویت اصلی صنعت نفت

آوای جنوب

    
دکتر رضا بقایی سرپرست جدید بهداشت و درمان نفت گچساران در حاشیه بازدید علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی و حسن عسکری دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران یکی از اولویت‌‌های اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را تکمیل و افتتاح بیمارستان جدید شهدای نفت گچساران عنوان کرد.
وی با بیان اینکه منطقه گچساران به عنوان شاهراه اقتصادی در مناطق نفت خیز جنوب نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد، تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت وظیفه دارد خدمات مطلوب و در خور شان، به خدمات‌گیرندگان ارائه نماید.
دکتر بقایی با اعلام اینکه حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر واقع شده است، بیان کرد: باید همگی با تلاش و کار جهادی بیمارستان شهدای نفت را تجهیز و در مدار قرار دهیم.
علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این بازدید عنوان کرد: که از قبل در جریان مشکلات و متوقف بودن این مرکز درمانی قرار گرفته و امروز به صورت میدانی امور را رصد کرده و برای رفع موانع و چالش‌ها تلاش خواهد کرد.
وی با بیان اینکه با بررسی دقیق‌تر موانع و چالش‌ها تصمیمات بهتری گرفته خواهد شد، گفت: به سرانجام رسیدن این مرکز درمانی با همکاری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مسئولین محترم استان تحقق پیدا خواهد کرد.

حسن عسکری دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز عنوان کرد: دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواستار رصد مشکلات بیمارستان فعلی و همچنین رصد موانع و پایش آخرین اقدامات صورت گرفته بیمارستان در حال ساخت نفت شده است.

گفتنی است عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است، این مرکز درمانی با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع دارای سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک‌های تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری می‌باشد.

عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای صنعت نفت گچساران با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی از چندین سال پیش تاکنون متوقف است.
در حال حاضر افزون بر ۱۳ هزار نفر در قالب ۳ هزار و ۶۰۰ خانوار تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند و برای انجام مراحل درمانی خود به بیمارستان ۶۴ تختوابی نفت مراجعه می‌کنند.
گفتنی است این روزها با بازدید مدیر منابع انسانی، دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیران HSE وزارت نفت از بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران، بارقه‌های امیدی برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی که قریب به ۱۴ سال از عملیات اجرایی آن می گذرد، شکل گرفته است.

 

1

1

1

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president