آوای جنوب

یک هشدار انتخاباتی از ۲ مسؤول/ عملکردمسؤولان کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره‌بین دستگاه قضا و استاندار

.

آوای جنوب
یک هشدار از سوی دو مسؤول در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد و همه منتظر عملیاتی شدن این هشدار هستند.

خبرگزاری فارس گچساران- سمیرا نصاری: کم‌کم به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم و کاندیداهای احتمالی و نمایندگان فعلی با برگزاری همایش‌های مختلف سعی در محک زدن آرای خود در میان اقوام و طوائف دارند.

اما آنچه که این روزها بیش از پیش مشاهده می‌شود همراهی مدیران استانی و شهرستانی در این نشست‌هاست. درست چند روز پیش مسؤولان دستگاه قضایی و استاندار به حضور مدیران در این‌گونه همایش‌ها هشدارهای لازم را داده‌اند.

فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان به حضور مدیران در وقت خارج از تایم اداری ایرادی نگرفت و این‌گونه بیان کرد که مدیران و کارکنان ادارات خارج از تایم اداره می‌توانند همراه کاندیدای انتخاباتی حضور داشته باشند.

فرماندار گچساران گفته بود کارکنان ادارات در زمان خارج از وقت اداری می‌توانند از کاندیدای مورد دلخواه حمایت کنند.

اما چند روز پیش معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مسئولین اجرایی و امنیتی فضای مجازی به تمامی کاندیداها و مدیران در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی خود هشدار داد.

در این خصوص دستگاه قضایی استان با هشدار به مدیران به دستگاه‌های دولتی در خصوص انتخابات و همراهی کاندیداها در همایش های انتخاباتی گفت: حضور مدیران در فعالیت‌های انتخاباتی پس از وقت اداری جز مصادیق مجرمانه است.

سید عیسی حسنی گفته بود گاهی برخی مدیران اعلام می‌کنند که وقت پس از تایم اداری من متعلق به خود من است و می‌توانم در جلسات انتخاباتی شرکت کنم که این حرف اشتباهی است و نشان از عدم شناخت قانون است چرا که چنین برداشت می‌شود ، مدیر از موقعیت خود به نفع کاندیدایی سوء استفاده می‌کند و مطمئن باشند با چنین جرائمی برخورد خواهد شد.

پس از آن بود که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویرحمد و در جمع مدیران این استان با اشاره به موضوع انتخابات با تأکید دوباره بر اظهارات قبلی خود مبنی بر عدم دخالت مدیران استان در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد هر مدیری که به وظیفه خود به درستی عمل کند و در انتخابات جانبداری نداشته باشد قطعا بعد از انتخابات اگر با هر اعتراضی روبه رو شود در جایگاه خود خواهد ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مدیران متخلف در انتخابات هشدار داد و گفت: حتی در صورتی که نماینده مورد دلخواه این چنین مدیرانی انتخاب شوند بعد از انتخابات جایی برای آنها در استان نخواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد از همین الان به همه مدیران استان اعلام و هشدار می‌دهم که حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارید و ستاد انتخابات استان نیز عملکرد مدیران را به درستی رصد خواهد کرد.

اکنون پس از هشدار دستگاه قضا استان و هشدار بالاترین مقام اجرایی استان به زودی شاهد استارت همایش‌های انتخاباتی خواهیم بود و باید دید مدیران و مدیران کل استان و شهرستان‌ها آیا در همایش‌های انتخاباتی همچنان حضور دارند یا …

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president