آوای جنوب

یداله مرادی : همایش بزرگ « گفتمان مقاومت » در گچساران با حضور حسین الله کرم

حسین الله کرم از فعالان عرصه سیاست در ایران و از پیشکسوتان سپاه پاسداران و رئیس کنونی شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله است

مرادیرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: همایش بزرگ « گفتمان مقاومت » در این شهرستان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

یدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران، اظهار داشت: به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش بزرگ « گفتمان مقاومت » در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: همایش « گفتمان مقاومت » روز سوم خردادماه ساعت ۱۸ عصر در مسجد شهیدان شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: این همایش با حضور حسین الله کرم از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس و فعالان سیاسی برگزار می‌شود.
مرادی خاطرنشان کرد: در این همایش سردار الله‌کرم پیرامون گفتمان مقاومت به سخنرانی می‌پردازد.

حسین الله کرم کیست؟
حسین الله کرم، فرزند کفاشی درویش به نام شوق علی‌شاه نجار، از رزمندگان سابق دفاع مقدس به حساب می‌آید.

وی پس از پایان جنگ به هیئت های رزمندگان اسلام پیوست تا پس از گذشت مدتی کوتاه به همراه دیگر دوستانش یک تشکل سیاسی را به وجود آورد.

حسین الله کرم به همراه حجت الاسلام پروازی، سردار نقدی، سردار ذوالقدر، عبدالحسین محتشم و .. در سال ۱۳۷۰ اقدام به تاسیس “انصار حزب الله” نمودند.

حسین الله کرم از فعالان عرصه سیاست در ایران و از پیشکسوتان سپاه پاسداران و رئیس کنونی شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله است.

وی در دوران ریاست جمهوری خاتمی اغلب توسط رسانه‌های اصلاح طلب به عنوان عامل اصلی گروه موسوم به فشار معرفی شد.

الله‌کرم در سال ۱۳۸۲ با طرح نوسازی معنوی حزب‌الله به عرصه سیاسی بازگشت و با ایجاد جلسات منظم و برنامه ریزی توانست سازماندهی جدیدی را بنیان دهد. وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری  تلاش فراوانی در جهت مطرح کردن احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور مبذول داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. صمد.محمدی گفت:

    سلام.. درود خداوند بر جناب حاج مرادی که با دعوت یکی از سرداران دفاع مقدس ، شهر شهید پرور گچساران را نورانی نمودند…خدا قوت حاجی جان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president