آوای جنوب

21 و 22 اسفندماه صورت می‌گیرد

یادواره ۳۶۰ شهید گچسارانی با حضور سردار فضلی و حاج صادق آهنگران

ترویج فرهنگ شهدا و آگاهی‌بخشی به نسل جوان و نوجوان در خصوص سیره رفتاری و ارزش‌های مورد نظر شهدا باید تلاش همه ما مسئولان باشد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: با حضور حاج صادق آهنگران و سردار فضلی یادواره ۳۶۰ شهید گچسارانی در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند در گچساران برگزار می‌‌شود.

آوای جنوب؛

سیروس باوی بعد از ظهر امروز گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهدا صاحبان اصلی ایران اسلامی هستند زیرا آنها با گذشتن از جان و زندگی خود به حفظ کیان انقلاب اسلامی و خاک وطن تأکید داشتند.

وی افزود: ترویج فرهنگ شهدا و آگاهی‌بخشی به نسل جوان و نوجوان در خصوص سیره رفتاری و ارزش‌های مورد نظر شهدا باید تلاش همه ما مسئولان باشد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با بیان اینکه برگزاری یادمان شهدا گامی مهم در راستای زنده نگه‌داشتن شهدا و اهداف مقدس آنها است، تأکید کرد: برگزاری یادمان شهدا سبب تازه کردن روح ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه می‌شود.

باوی از برگزاری یادواره ۲۱ شهید روستای حاج‌ناصر در خیرآباد لیشتر به مناسبت دهه فجر انقلاب خبر داد و گفت: این یادواره در روستای حاج‌ناصر حوزه خیرآباد از توابع گچساران همزمان با ۳۰ بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره بزرگ یادمان ۳۶۰ شهید گچساران نیز طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران عنوان کرد: این همایش با همکاری همکاری سپاه پاسداران ناحیه گچساران و شهرداری دوگنبدان در هفته تأسیس بنیاد شهید که به نام هفته شهداء نامگذاری شده برگزار می‌شود.

باوی اظهار کرد: این یادواره در سالن فرهنگی گلزار شهدای گچساران با حضور حاج صادق آهنگران و سردار فضلی در روزهای ۲۱ تا ۲۲ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president