آوای جنوب

یادواره سردار شهید سلیمانی و۳۱ شهید نفت و گاز گچساران برگزار شد/سردار حاجتی: حاج قاسم فرزند بزرگ ایل لر و سرباز ولایت بود

آوای جنوب

یادوار ۳۱شهید والامقام شرکت نفت وگاز گچساران وگرامیداشت سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” با حضور شهید گمنام دودان دفاع مقدس در سالن اجتماعات آزادی نفت این شهرستان درحال برگزاری است

به گزارش آوای جنوب سردار “عبدالرضا حاجتی “،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان سخنران ویژه این یادواره درگچساران خواهند بود،استقبال از شهید گمنام،پخش کلیپ های رهبر معظم انقلاب وشهیدسردارسلیمانی.اجرای سرود،روایتگری دفاع مقدس، رونمایی از تابلو نقاشی حاج قاسم ،قرائت پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و تجلیل از خانواده شهدای صنعت نفت از دیگر برنامه های این آیین خواهندبود.

سردار عبدالرضاد مراد حاجتی،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان دراین آیین گفت:حاج قاسم می گفتند من یک لرهستم و افتخار هم می کنم به لر بودم،انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و عنیق ترین انقلاب های ارزشی بود که درعصر حاضر رخ داد و پیروزی اتقلاب دربهمن ۵۷مهمترین تحول اساسی درقرن بیستم بود.

وی افزود:دررژیم طاغوت تحت سیطره آمریکا بودیم و آمریکا چهارراه اقتصادجهان را دردست گرفته بود و نماینده آمریکا درشرق جهان هم ایران زمان رژیم پهلوی بود،قرن بیستم به نوعی پایان اسلام دردنیا بود و گفتمان رایج نیز مارکسیسم و کومنیسم و…بود درحالی که اسلام را به پستو برده بودند،هرجایی که دردنیا جنگ بود یک طرف آمریکا بود و یک طرف هم شوروی،امام حضرت امام راحل دین اسلام ناب محمدی(ص) را دردنیا احیاء کردند.

سردار مرادحاجتی تصریح کرد:شاخ آمریکا را امام روح الله شکستند،ما هرچه داریم از اهل بیت علیهم السلام داریم،آنروزها اقتصاددما شکیت خورده بود و ۲۲بهمن ۵۷امام برایرانی وارد شد که تماما تحت سیطره غرب بود اما حضرت امام(ره) نیز معادلات جهان را تغییر دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان ابراز داشت: حضرت امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و بعد هم فرمودند نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی،آمریکا می گفت ایران قلب دنیاست و بایستی تحت سیطره ما باشد،امام امددو انقلابی را طراحی کردنددکه بزرگترین تیوریسین های دنیا همچنین چیزی را پیش روی خودشان نمی دادند.

حاجتی در ادامه افزود: یک روزی پوتین از هواپیما پایین می آید و برخلاف عرف دیپلماتیک قرآن را زیر بغل گذاشتند و گفت برویم خدمت رهبر فرزانه ایران،درحالی که کفش هایشان را درمی آورد و به نکته های آقا گوش می دهد.

وی گفت:بزرگترین ارتشی که آمریکا به یمن فرستاده درمقابل ارتش یمن شکست خورده است،داعش تولید کدام مرکز بود که این رشید مرد بزرگ اسلام داعش را تارو مار کردند،امروز امنیت و آرامش ما مدیون شهدای والامقام است و هرچه داریم به برکت خون شهداست.

حاجتی خاطر نشان کرد:سال ۵۹آمریکا به صدام دستور داد به ایران حمله کند، آمریکا برنامه داشت که ایران را بدست بگیرد درحالی که آن روزها ارتش و امکاناتی هم جهت مقابله نداشتیم اما بهنام محمدی ها و جهان آراها داشتیم،این سرزمین مردان بزرگی داشت و آمدند مقابل رژیم تا بن دندان مسلح بعث ایستادند، قربان این مردم باوفا بروم که اینقدر سختی در زندگی دارند اما بزرگترین تشییع را برای سرباز ولایت انجام دادند،پس وعده اسرائیل از نیل تا فرات چه شد؟!.

او اظهار داشت:دشمن می داند که موشک های ما چه ابهتی دارند،امروز همه جمع شدیم بدای گرامیداشت شهید سلیمانی شخصیتی که حقیقتا ولایتمدار بودند؛درفتنه ۸۸ جسارت ها و خیانت ها به این مملکت شد اما مردم در۹دی حماسه ای شکل دارند و بساط فتنه‌و فتنه گران‌خارجی و داخلی را برچیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان گفت:حاج قاسم مردمی بود، حاج قاسم مالک بود حاج قاسم عمار بود،نظام سلطه به فکر براندازی انقلاب اسلامی است اما کور خوانده اند چرا که قهرمانان ما کسانی هستند که معادلات دنیا را برهم زدند.

حاجتی تاکید کرد:امروز دنیا به این اصل واقف است که ایران اسلامی به اقتدار و عزت رسیده است،حاج قاسم فرزند بزرگ ایل لر و سرباز ولایت بودند، بدن پاک حاج قاسم درعراق تکه تکه شدند برای صبان از جایگاه و منصب ولایت ، اما بازهم حواسمان باشد که مسیرمان را گم نکنیم و درهمه حال مطیع محض امر ولایت باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: آی آمریکا بفهم یکی بزنی ۱۰تا خواهی خورد و دوران بزن و دررو نیزگذشته است، آمریکایی ها می دانند با چه قومی روبرو هستند به حضرت عباس همین قوم بهمئی را بگذارند بروند درمقابل امریکا،به خدا نسل آمریکا را در می آورند و این را قلبا می گویم چرا که تابع محض ولایت هستند وحاج قاسم حرف اول و آخرش حجاب بود،‌ولایت بود و ولایت

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president