آوای جنوب

چمنیان :

گیتی پسند از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است / به دنبال کسب امتیاز هستیم

چمنیانسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: گیتی پسند تیم بسیار خوبی بوده و از بازیکنان خوب و با تجربه و کادر فنی خوبی برخوردار بوده و این تیم با کیفیت بازی می‌کند.

آوای جنوب؛

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، درباره بازی عصر فردا نفت و گاز و گیتی پسند اصفهان، اظهار کرد: بازی عصر فردا در برابر گیتی پسند برای ما یک بازی دشواری است.

وی با اشاره به اینکه تیم گیتی پسند در بالای جدول قرار دارد، افزود: این تیم با توجه به شکست در هفته گذشته در برابر مس کرمان، برابر ما برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: گیتی پسند تیم بسیار خوبی بوده و از بازیکنان خوب و با تجربه و کادر فنی خوبی برخوردار بوده و این تیم با کیفیت بازی می‌کند.

چمنیان تصریح کرد: کار ما در بازی عصر فردا بسیار سخت بوده ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و دست خالی از اصفهان برنگردیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت خوبی از گیتی پسند اصفهان داریم، عنوان کرد: ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما آمادگی مناسبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه در بازی عصر فردا محرومی نداریم، افزود: متأسفانه ما در این دیدار علی کرمی و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سامان انبازپور گفت:

    با ارزوی موفقیت تیم در باری عصر فردا

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president