آوای جنوب

گچساران جزء ۱۰ شهر برتر کشور در توسعه اماکن ورزشی است

ایزدپورمدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران در میان ۱۰ شهر برتر کشور در حوزه توسعه اماکن قرار دارد.

آوای جنوب؛

جهانبخش ایزدپور افزود : امسال و در حوزه ورزش و فضاهای ورزشی در گچساران اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اقدامات قابل ملاحضه ورزشی در گچساران این شهرستان جزء ۱۰ شهر برتر کشور در خصوص توجه به زیرساخت‌ها و ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال و با توجه به تلاش و پیگری اداره وررش و جوانان و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ۲۹ چمن مصنوعی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در دور شهرستان گچساران و باشت تعریف شد.

ایزدپور بیان کرد: از تعداد این ۲۹ طرج ورزشی ۲۷ زمین چمن مصنوعی در گچساران و باشت احداث شده که مابقی نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۴ پروژه در دست ساخت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: اعتبار پیش‌بنی شده برای تکمیل این طرح‌ها افزوون بر ۷ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده که تاکنون ۷۰ درصد آن جذب شده است.

ایزدپور با اشاره به قابلیت‌ و استعدادهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای توان و پتانسیل بالای در امر ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در حال حاضر و در رشته‌های مختلف ورزشی افزون بر ۳۰ هزار نفر در ۴۶ رشته ورزشی ساماندهی شده‌اند.

ایزدپور با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ هزار نفر خانم و مابقی مرد هستند یادآور شد: ورزشکاران زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم‌های ملی راه یافته‌اند که این امر بیانگر وجود استعدادهای درخشان در این استان است.

ایزدپور اظهار کرد: ۱۴۰ نفر از وزرشکاران این استان در سطح نخست رشته‌های مختلف در تیم ملی حضور دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president