آوای جنوب

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

گچساران از حداقل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری محروم است

دهبانیمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران از حداقل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری محروم است.

آوای جنوب؛

رضا دهبانی‌پور پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی پروژه بزرگ پردیس هنری گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: متأسفانه شهرستان گچساران از وجود امکانات فرهنگی و هنری محروم است.

وی با اشاره به اینکه گچساران یک شهر دارای پیشینه فرهنگی بالایی بوده است، افزود: متأسف هستم که بگویم شهرستان گچساران از داشتن مجتمع فرهنگی و هنری محروم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرهای یاسوج و کهگیلویه در زمینه امکانات فرهنگی و هنری از حداقل‌ها برخوردار هستند، گفت: متأسفانه گچساران از حداقل امکانات فرهنگی و هنری برخوردار نیست.

دهبانی‌پور با بیان اینکه گچساران در بحث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در محرومیت به سر می‌برد، عنوان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در گچساران مناسب نیست.

وی با بیان اینکه گچساران دارای هنرمندان توانمند و با استعدادی بوده است، خاطرنشان کرد: گچساران در زمینه‌های تئاتر، شعر، سینما و سایر رشته‌های هنری دارای هنرمندان توانمندی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود سینما در گچساران، ابراز کرد: جای تأسف دارد که این شهر سینما نداشته باشد.

دهبانی‌پور ابراز کرد: امیدواریم پروژه پردیس هنری در گچساران سبب برآورده شدن نیازها و مطالبات هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president