آوای جنوب

گپی خودمانی با مرد خستگی ناپذیر فوتبال نفت و گاز گچساران

کاظمیمحمد کاظمی مرد خستگی ناپذیر فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگویی اختصاصی از دلواپسی های خود می گوید.

آوای جنوب؛

کمتر کسی را می توان در تاریخ فوتبال نفت و گاز گچساران می توان یافت که با نام و خصوصیات اخلاقی محمد کاظمی از کارمندان قدیمی امور ورزش این شرکت آشنا نباشد.

کاظمی متولد سال ۱۳۴۳ در گچساران است، و به قول آنچه خود می گوید از وقتی خود را شناخته، علاقه بسیاری به رشته ورزشی فوتبال داشته است.

وی که از مدیران تدارکات باسابقه تیم های فوتبال رده های سنی مختلف باشگاه نفت و گاز گچساران بوده علاوه بر وظایف روزانه خود به همه تیم های فوتبال نفت خدمات ارائه می دهد.

کاظمی که بیش از ۲۷ سال سابقه کار در ورزش دارد بیشتر عمر کاری خود را در کنار تیم های فوتبال گذرانده است.

از مهمترین خصوصیات این پیشکسوت ورزش گچساران می توان به خوشرویی، خستگی ناپذیری، وقت شناسی و علاقمندی وی به شغلش اشاره کرد.

کاظمی در این خصوص به خبرنگار باشگاه نفت گفت: از ساعتی که در محل کار حاضر می شوم تنها به انجام صحیح و به موقع امورات ورزشکاران در استادیوم می پردازم و هیچگاه احساس خستگی نمیکنم.

وی یکی از عوامل موفقیت خود در کار را خوشرویی و داشتن همکاران خوب در مجموعه امورورزش نفت خصوصا استادیوم اختصاصی نفت گچساران عنوان کرد.

این پیشکسوت ورزش گچساران در حال حاضر مدیر تدارکات و پشتیبانی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر است.

کاظمی همچنین سابقه همکاری به عنوان مدیرتدارکات و پشتیبانی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم را نیز در کارنامه خود دارد .

وی همچنین در خصوص علاقمندی خود به تیم های فوتبال مطرح داخلی و خارجی اظهارداشت: در فوتبال کشور به تیم پرسپولیس علاقه بسیار و بارسلونا را در تیم های خارجی قبول دارم.

مدیر پیشکسوت تدارکات تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران، بدترین خاطره ورزشی خود را سقوط تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از لیگ دسته اول به دوم عنوان کرد و افزود: این روزها بزرگترین دغدغه فکر من و مردم گچساران سرنوشت تیم محبوب شهرم است.

بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال کشور در ورزشگاه نفت و گاز گچساران با این مرد خستگی ناپذیر آشنایی دارند، اما وی همه این بازیکنان را همانند فرزندان خود می داند و می گوید: بازیکنان گچسارانی فوتبال ایران همانند میلادغریبی، محمد رشید مظاهری، ایمان موسوی همگی از مدارس فوتبال تا بزرگسالان در این باشگاه حضور داشته و روابط ما همانند پدر و فرزند بوده است.

کاظمی که علاوه بر بازیکنان بومی گچساران علاقه فراوانی به آندرانیک تیموریان از فوتبال ایران و لیونل مسی از بازیکنان خارجی دارد هم اکنون به تربیت و حمایت بازیکنان فوتبال نوجوانان نفت و از سرمایه های فوتبال کشور مشغول است.

وی بزرگترین آرزوی ورزشی خود را موفقیت فوتبالیست های گچسارانی در عرصه ملی و بین المللی عنوان کرد و اظهارامیدواری کرد: با صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول مسیر لیگ برتری شدن این تیم هموارتر شود.

این زحمت کش عرصه ورزش گچساران در پایان از همه مدیران ورزش نفت درخواست کرد به پتانسیل های خوب فوتبال در گچساران توجه بیشتری نشان دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president