آوای جنوب

گلایه مندی فرماندار گچساران از عدم حضور شهردار و شورای شهر در جلسه

انتظار داشتیم که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه شرکت می‌کردند زیرا شهرداری و شورای اسلامی شهر…

DSCF6779جلسه شورای ورزش آموزش و پرورش شهرستان گچساران  با حضور عبدالرحیم رحیمی  فرماندار،و سایر اعضاء در محل  سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران پس از صحبتهای رییس آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر اینکه ورزش در مدارس شهرستان باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: توجه به امر ورزش در مدارس باید از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان باشد.

رحیمی اظهار داشت: متأسفانه مشکلات در شهرستان زیاد بوده ولی باید تلاش کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان گچسارانی در زمینه‌های مختلف لیاقت و توانایی‌های بسیاری دارند، افزود: این دانش‌آموزان به طور قطع بری موفقیت هر چه بیشتر نیاز به حمایت مسئولان دارند.

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت بحث ورزش و تربیت جسمانی در سطح مدارس این شهرستان، گفت: اهمیت ورزش در مدارس بر هیچ کس پوشیده نیست.

رحیمی با تأکید بر اینکه ورزش در مدارس گچساران باید مورد توجه جدی قرار گیرد، عنوان کرد: توجه به امر ورزش در مدارس باید از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان باشد.

وی با اشاره به کمبود اعتبار در بحث ورزش در مدارس، تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات دولتی در صورت امکان باید از وجود خیران نیز کمک بگیریم.

فرماندار گچساران با بیان اینکه ورزش و تربیت جسمانی سبب هر چه بهتر شدن روحیه و بهداشت روانی دانش‌آموزان می‌شود، ابراز کرد: از همه دستگاه‌ها به ویژه اداره ورزش و جوانان ،شرکت نفت و شهرداری و شورای شهر درخواست دارم در حد توان با اداره آموزش و پرورش در بحث ورزش مدارس همکاری کنند.

رحیمی با گلایه از عدم حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه، گفت: انتظار داشتیم که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه شرکت می‌کردند زیرا شهرداری و شورای اسلامی شهر بودجه فرهنگی دارند و می‌توانند در حد توان با آموزش و پرورش همکاری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president