آوای جنوب

گلایه‌های سید ناصر حسینی به رئیس جمهور رسید/ کم کاری شما قابل قبول و بخشش نیست

آوای جنوب،

سید ناصر حسینی در گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار آوای جنوب در خصوص پیگیری های خود  برای  اعزام بالگرد و تجهیزات برای مهار آتش سوزی ها در ارتفاعات گچساران، اظهار کرد:  صبح امروز  مهمان هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بودم  که از محل  هیئت رئیسه  با دفتر ریاست جمهوری تماس گرفته و با دستیار ویژه ریاست جمهوری در  زمینه کم توجهی و عدم همکاری به جهت مهار آتشسوزی ارتفاعات نارک و خامی گچساران  گلایه‌های خود را مطرح نمودم.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت خطاب به دستیار ویژه رئیس جمهور  گفتم، صحیح است که دولت در پایان عمر کار خود است  لیکن کم کاری دولت و مجموعه تاثیرگذار  دولت در بحث کمک به مهار آتش سوزی های ارتفاعات نارک و خامی قابل قبول و بخشش نیست.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: خوشبختانه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و علیرضا اتابک فرماندار گچساران  پای کار هستند اما دستشان خالی است و با دست خالی مهار آتش کار آسانی نیست.

حسینی پور  خاطرنشان کرد: با ارسال تجهیزات و امکانات مسوولان شهرستان بهتر  می‌توانستند عمل کنند و انتظار این بود که مجموعه دولت در آخرین روزهای عمر خود  این شهرستان را مورد حمایت قرار می‌دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president