آوای جنوب

گفتگو با فرماندار گچساران در محل آتش سوزی خیابان امینی

در این حادثه آتش سوزی یک مرد ۲۲ ساله به نام محمد بازپور بر اثر خفگی جان خود را از دست داد

فرماندارگچساران گفت: وقوع آتش سوزی در یکی از مغازه های عرضه مواد غذایی واقع در چهارراه امینی این شهر موجب سرایت آتش و وارد آمدن خسارت به هشت باب مغازه اطراف آن شد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی که به همراه شورای تامین شهرستان در صحنه حادثه حضور داشت به آوای جنوب گفت: ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان حضور داشتیم که پس از اطلاع سریعا خود را به محل حادثه رساندیم .
وی بیان کرد: با توجه به قدیمی بودن مغازه های واقع در چهارراه امینی گچساران و اتصال سقف مغازه ها به یکدیگر آتش به سرعت در حال سرایت بود که سریعا با آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تماس گرفته تابه کمک آتش نشانان شهرداری این شهر با انجام عملیات های متعدد پس از گذشت حدود دو و نیم ساعت موفق به کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به سایر مغازه ها شدند.

رحیمی اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع نیرهای مردمی،شرکت نفت ،شهرداری و پتروشیمی از طریق سه مدار آب به محل آتش موفق به خاموش کردن آتش و از گسترش آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

رحیمی ابراز داشت: متاسفانه در این حادثه آتش سوزی یک مرد ۲۲ ساله به نام محمد بازپور بر اثر خفگی جان خود را از دست داد.

DSC_0230 DSC_0239 DSC_0236 DSC_0251 DSC_0249 DSC_0222

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بازاری گفت:

    با تشکر از فرماندار محترم ومسولین حاضر

  2. بازاری گفت:

    با تشکر از فرماندار محترم ومسولین حاضرمرثی

  3. سخنی با مسولین گفت:

    این تذکری بود به شماآآنجا که شهرداردرکوچه داروخانه شبانه روزی مجوز ساخت می دهد اگر امروز آتش می گرفت چه می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. سخنی با مسولین گفت:

    اگر من جای فرماندار بودم همین صبح با متولیانی که باید پیش از این نظارت می کردم بر خورد می کردم

  5. واقع بین گفت:

    هی بچسبید دنبال کارهای سیاسی همین الان تمام بالا بر های مغازهای گچساران غیر استاندارد است و گواهی ایمنی ندارد

  6. همشهري گفت:

    چرا هیچ کس به فکر کوچه داروخانه شبانه روزی نیست و سیم های عنکوبی برق که معلوم نیست کی این سیم هارا به این صورت درآورده اند. اداره برق خودش اگه بیاد به این سیمها نگاه کنه سرش گیج می ره. فقط می تونن قبض برق برامون بیارن

  7. ناشناس گفت:

    ضمن تشکر از فرماندار وشورای تامین جناب شهردارتشریف نداشتند ای کاش می آمدند ومی دیدندکه آتشنشانی گچساران فاقد امکانات اولیه است پرسنل ناتوان وامکات بسیار ابتدایی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president