آوای جنوب

گفتگو با ریحان محمدپور کاندیدای میان دوره انتخابات گچساران و باشت/چه کسی گفته است برای بیان نقد حتماً می بایست سر و صدا و چالش درست کرد/پیش بینی محمدپور از نتیجه انتخابات

در آوای جنوب می‌خوانید گفتگو با ریحان محمدپور کاندیدای میان دوره انتخابات گچساران و باشت

سوال/جناب محمدپور،خیلی ها شاید در بدو ورود و اعلام حضور شما این تصور رو داشتند که شما رقیب جدی نباشید و حمایت خاصی از شما صورت نگیرد،اما در این سه ،چهار ماه تصاویر نشست های انتخاباتی شما و اعلام حمایت های متنوع از شما باعث شده امروز دیگر چنین تصوری راجع به شما نباشد و حتی پدیده انتخابات شناخته شوید ،دیدگاه شما چیست؟

بنام خداوند خالق هستی و با درود وسلام خدا به روح پاک شهدای عزیز و امام خمینی(ره) وسلامتی مقام معظم رهبری
حقیر از آغاز به این مهر و محبت مردم عزیزمون نسبت به فرزند کوچک خودشان ایمان و باور داشتم. و همین ایمان هم بود که سبب شد تا پا به این عرصه انتخابات پیچیده بگذارم. و آرزو دارم به امید پروردگار با تداوم مهر مردم بزرگوار و عزیز پس از کسب رای لازم بتوانم در مجلس شورای اسلامی خادم لایقی برای مردمم باشم.

سوال/آیا در ماه های باقی مانده تا انتخابات همچنان شاهد جلسات پربار و حمایت های گسترده از شما خواهیم بود؟

بله انشاالله، البته این بستگی دارد به تداوم مهر و محبت مردم عزیزمان به فرزند کوچک خودشان. و اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی با همت دوستان هوادار، به امید خدا بتوانم بیشتر خدمت مردم عزیزمان برسم.

سوال/تاکنون شاهد حاشیه خاصی یا تنش بین کمپین انتخاباتی شما به رقیبان نبوده ایم،آیا همین روند ادامه خواهد داشت؟

قطعاً مشی و مرام ما همین بوده و خواهد بود. مگر میشود همه باهم درگیر باشیم و هم به مردم خدمت کرد همه نامزدهای انتخابات برای من و دوستانم مورد احترام هستند و دوست داریم تا همیشه با آنها دوست باشیم و به امید خدا پس از انتخابات در صورت پیروزی بنا دارم از ایده های این رفقا در بهبود وضعیت مردم بهره ببرم.

سوال/شاید برخی بگویند اگر محمدپور ده برزگ منتقد وضع فعلی و گذشته است چرا نقدهای علنی تری را نسبت به نمایندگان و مسئولان سابق و اسبق بیان نمی کند،دیدگاه شما چیست؟

چه کسی گفته است برای بیان نقد حتماً می بایست سر و صدا و چالش درست کرد؟ مشی و مرام من اینگونه نیست ونخواهد بود و از دید من نه همه گذشته و اکنون بد بوده و هست و نه ایده آل. قطعاً برخی کارها اشتباه بوده که بایست با تدبیر و خرد جمعی مخصوصا هم فکر با افراد متخصص و کارشناس و جامعه علمی منطقه که کم نیستند آنها را اصلاح کنیم. ولی کارهای خوب را هم باید دید و گفت و حمایت کرد.

سوال/پیش بینی شما از نتیجه این انتخابات(میان دوره ای)چه خواهد بود؟
برای پیش بینی هنوز زود است. ولی اگر دوستان و هواداران همچنان بتوانند با همت عالی و پر انرژی تر در کنارم ایده ها و باورهایی که دارم مرا به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی کنند به امید خدا می توانیم در کسب اعتماد و رای مردم اول شویم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president