آوای جنوب

گفتگوی تلگرامی محسن رضایی با یک جوان

بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد.از تو جه و وقتی که گذاشتید بسیارممنونم.تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم!!

آوای جنوب؛

چند سالی است که شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار قوی و موثر بین مردم به کار برده می شود. برخی از مسئولین نیز برای ارتباط و انتشار نظریات و مطالب خود، از این ابزار بهره مند می شوند، هرچند بیشتر آنان استفاده از شبکه های اجتماعی را به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می دهند، اما دکتر محسن رضایی ضمن استفاده از این شبکه ها، به برقرای دیالوگ و پاسخگویی به مطالب برخی از پیام ها نیز می پردازند. مطلب ذیل، یک نمونه از این نوع پیام ها که از سوی آقای سید میلاد انعمی در اختیار پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی قرار گرفته است.
ایشان مطلب را در قالب پیامی نلگرامی برای دکتر رضایی ارسال داشته و در قبال آن پاسخی ارسال داشته اند. توجه شما را به این مطلب جلب می نماییم.
میلاد انعمی نوشته است:
سردار درود بر شما.
امیدوارم خودتان مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت از سردبیر محترم پیجتون میخوام مطلب را خدمتتون برسانند.
من MBA هستم با گرایش استراتژیک نظرات و پیشنهاداتم رو خدمتتون عرض خواهم کرد.
به نظرم تهدیدی که امروز در کشور وجود داره بهترین فرصت برای ایجاد همدلی در بین مردم هست.
موضوع حرف من **پرزنت** هست.
متاسفانه موضوعی که توی این سالها کم کار شده.خوب میدانید که نسل من در دهه شصت چگونه با پرزنت قوی آمریکا و غرب استحاله شدند.
جنگ نرمی که آیت الله خامنه ای فرمودند ولی در حد فهم عوام نبوده و نیست.به نظرم وظیفه ی شما در مجمع تشخیص مصلحت بسیار راهبردیست و تعیین استراتژی درست قطعا تخصص شماست.نکته اینکه یه گپ شدید بین مردم و مسئولین وجود داره که باید از بین بره.پیشنهاد من تشکیل اتاق فکر با حضور هم نسلیان و جوانان است تا بتونن این خلا رو پر کنند. دعوت شما از افراد با تفکر مختلف جهت جذب طرفداران افکار مخالف ضروریست.با احترام به تجربه و توانایی و صبر و بردباری نسل شما.سیل تحولات و تحلیلهایی که امروز در دسترس همگان هست با اون زمان قابل قیاس نیست.دسترسی نامحدود به منابع فرصتی ایجاد کرده تا سوالات ذهنیه ما در سریعترین وقت به نتیجه برسه و ما راه را انتخاب و درصورت نیاز تغییر مسیر دهیم.نقش ضعیف رسانه ها در *پرزنت* جمهوری اسلامی باعث زاویه دار شدن کسانی شده که ناخواسته به سمت مخالفت با نظام رفتند و یکجور پوز روشنفکری و شیکی شده براشون!!من اگر امرووز بخواهم از کار رهبر در صفحه های اجتماعی دفاع کنم مورد هتاکی قرار میگیرم و تحقیر میشم.ولی این بازی قابل برگشت است.فرصت را از دست ندهید.از نظرات ما هم استفاده کنید.ما به این سینرژی نیازمندیم.عذر از زیاده گویی.
سید میلاد انعمی
پاسخ دکتر محسن رضایی:
میلاد عزیز در جملات شما حقیقت جویی و دلسوزی آشکاری وجود دارد سعی کنید آنرا حفظ کنید و گسترش دهید ، قبول دارم که شکافی بین ماها نسل اول و دوم با شما نسل سوم و چهارم انقلاب بوجود آمده است ، حقیقت اش را بخواهید بدلیل اشتباهی است که بزرگان ما پس از دفاع مقدس کردند و ریل انقلاب را عوض کردند لذا قطار انقلاب روی ریل دیگری قرا گرفت این تغییر ریل امروز به صورت شکاف بین نسلی خود را نشان می دهد ، دعا کنید بتوان دوباره قطار انقلاب را روی ریل خودش بر گردانیم البته پیشنهاد شما یکی ازاقداماتی است که باید صورت گیرد.
میلاد انعمی در ادامه به دکتر رضایی نوشته است:
بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد. از توجه و وقتی که گذاشتید بسیارممنونم. تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم!!
آقای دکتر. زمان بسیار مناسب است. همنسلهای من همواره حکومت را روبروی ایران بزرگ دیدند. اما امروز که دنیا اعتراف به امپراطوری ایران کرده فرصت را به غنیمت میبریم. هیچ کس با اسلام مشکلی نداره یا نداشته ولی این تاکید بیش از حد باعث این حساسیت بیجا شده! یک دنیا حرف و ایده داریم.
علی یارتان
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. د گفت:

    کاظم پور خودتو کشتی بااین محسن جونو خورشیدیت….
    می دونم که عشق یه کامنتی….این هم تقدیم به شما

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president