آوای جنوب

گشتم نبود نگرد که نیست! / بزرگواری کجا بود که نبود؟

indexجلسه شورای اداری استان در حالی برگزار شد که همه مسئولین و مدیران کلان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بودند بجز سید علی محمد بزرگواری!

آوای جنوب / مهدی مرادی

جلسه شورای اداری استان در حالی برگزار شد که همه مسئولین و مدیران کلان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بودند بجز سید علی محمد بزرگواری!
قبل از شروع جلسه شورای اداری استان کهگیلویه وبویراحمد یکی یکی مسئولین و مدیران کل وارد سالن دکتر کنعانی یاسوج می شدند.پس از تاخیری حدودا یک ساعته بالاخره استاندار و معاونین وسپس وزیر و معاون و نمایندگان مجلس وارد شدند.
بر پرده روبروی جایگاه یک پاورپوینت که سعی شده بود به زیبایی ولی ساده به همه ی مسئولین خوش آمد بگوید جلب توجه می کرد. زمانی که نوبت خوش آمد گویی پاورپوینت به نمایندگان رسید عکس هر سه نماینده با جمله ای که حضورشان را خیر مقدم می گفت،کنجکاوم کرد.بلند شدم ودر میان جمع دنبال حاج آقا بزرگواری می گشتم.یکی از همکاران گفت چیزی شده؟ من هم گفتم دنبال آقای بزرگواری می گردم ولی در میان حاضران نیست.این همکار به شوخی گفت گشتم نبود،نگرد که نیست!
گشتم نبود نگرد که نیست!/بزرگواری کجا بود که نبود؟
در طول جلسه هم بوسیله ی سخنرانان از تاجگردون و حاج زارعی به نحو احسن تقدیر وتشکر شد .تاجگردون که همیشه گل سرسبد همه ی همایش هاست،آقای زارعی هم که به گفته یکی از سخنرانان، عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس بود و این کمیسیون و حوزه وزارت ارتباطات بشدت به هم مربوط و در حال کار باهم هستند.پس می ماند بزرگواری که گویا خیلی به حوزه ی وزیرمربوط نمی شود و از قرار معلوم هیچ نقشی در این سفر ندارد تا جایی که حتی یک تشکر خشک و خالی هم از او نشد!
سرجای خود نشستم و به نکته برداری از ادامه جلسه پرداختم اما تمام ذهنم درگیر این مسئله بود که چرا نماینده ی شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده نیست.پیش خود فکر کردم که شاید از طرف بزرگواری به نشانه ی اعتراض به عدم حضور وزیر ارتباطات در حوزه ی انتخابیه اش، در این جلسه حضور پیدا نکرده است.!
این سئوال تا همین حالا که در حال نگارش این یادداشت هستم ذهنم را مشغول خود کرده است. هرچند پس از پرس و جو های زیاد آخرین جوابی که به دست آوردم، این بود که سید علی محمد بزرگواری برای جذب سرمایه گذار از کشور برزیل،به این کشور رفته است.
حالا منتظریم که خود آقای بزرگواری این عدم حضور وزیر در شهرستان های کهگیلویه بزرگ و همچنین عدم حضور خودش در شورای اداری استان، جایی که همه بودند بجز او! را چگونه پاسخ می دهد!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president