آوای جنوب

رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

گزارشی از عجیب‌ترین مجتمع مسکن‌ مهر ایران در یاسوج

رئیس سندیکای پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از عجیب‌ترین مجتمع‌‌های مسکن‌ مهر ایران در شهر یاسوج قرار دارد.

آوای جنوب؛

حسن وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان اینکه مسکن‌مهر از اصل کار بسیار خوبی در کشور بود که بسیاری از افراد بی‌خانمان و مستضعف را صاحب سرپناه کرد، افزود: با همه خوبی‌هایی که مسکن مهر دارد اما کارهای غیر کارشناسی و با عجله هم در آن صورت گرفته که مشکلات اساسی را برای این واحدها ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: عمق این کارهای غیر کارشناسی به قدری زیاد است که فکر نمی‌کنم مشکل برخی از این واحدها هیچ‌گاه برطرف شود که نمونه‌هایی از آن را در شهر یاسوج داریم.

رئیس سندیکای پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در وهله نخست جانمایی‌ها در مسکن مهر استان درست نبود، افزود: به نظر ما به عنوان یک کارشناس در امور مسکن، ۸۰ درصد جانمایی مسکن‌مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد اشتباه بوده است.

وکیلی در ادامه به برخی از این جانمایی‌های اشتباه اشاره کرد و گفت: به نظر من عجیب‌ترین جانمایی مسکن مهر در کل ایران در شهر یاسوج و در مجتمع شهرک صنعتی بلوکو قرار دارد.

این کارشناس امور ساختمان تصریح کرد: در کجای دنیا دیده‌اید که واحد مسکونی آپارتمانی بالای ۲۰۰ واحدی را در قلب یک شهرک صنعتی که اطراف آن را کارخانه‌های مختلف تولیدی محاصره کرده احداث کنند.

وی متذکر شد: آیا این عجیب‌ترین نوع مسکن‌مهر در ایران نیست که مردم باید در محلی رفت و آمد کنند که روزانه محل تولید محصولات مختلف و تردد کامیونت‌های باربری برای حمل مواد از کارخانه‌ها و صدها اما و اگر عجیب و غریب دیگر است.

رئیس سندیکای پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد با سئوال از مسئولان استانی که آیا این مجتمع کمیسیون ماده ۵ هم دارد یا خیر؟ افزود: دوست دارم کسی پاسخ دهد که آیا در این محل تغییر کاربری صورت گرفته است یا خیر و اگر تغییر کاربری داده شده چگونه بوده است.

وی از مشکلات عدیده‌ای که در آینده دامنگیر مردم این واحدهای مسکونی خواهد شد خبر داد و گفت: مطمئن باشید که از نظر خدمات‌رسانی به خصوص در زمینه آب و فاضلاب مشکلات جدی برای مردم ایجاد خواهد شد و اگر از من بپرسید عجیب‌ترین مسکن مهر ایران در کجا قرار دارد خواهم گفت که این مجتمع در قلب شهرک صنعتی بلوکوی یاسوج است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president