آوای جنوب

معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۰۰ ‌پروژه نیمه‌تمام ‌دارد

نیک اقبالمعاون عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه امیدواریم رتبه استان در بین سایر استان‌ها از لحاظ زیرساخت‌ها و شاخص‌های توسعه بهبود یابد، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در حاشیه نخستین نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست شیوه‌نامه جدید پیشنهادی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بررسی شد که در مورد چگونگی اداره شورای فنی، اعضای شورای فنی، کمیته‌ها و وظایف شورای فنی پیشنهادات جدیدی ارائه شد.

وی افزود: پیشهادات استان در مورد این شیوه‌نامه ضمیمه و ارسال می‌شود تا در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پشنهادات همه استان‌ها جمع‌بندی شود.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: شواری فنی شامل ۱۰ عضو رسمی بود که حق رأی داشتند که از یک سو هم تعداد اعضا زوج بود و ممکن بود مشکلاتی به‌وجود آید و هم اینکه سندیکای پیمانکاران استان به عنوان نماینده بخش اعظمی از مواردی که در شورای فنی باید بحث شود و با توجه به لزوم حضور نمایندگان پیمانکاران در این شورا پیشنهاد شد که اتحادیه صنفی پیمانکاران به اعضای اصلی شورای فنی اضافه شوند.

معرفی ۳ دستگاه برتر شورای فنی کهگیلویه‌وبویراحمد

وی بیان کرد: علاوه بر این، در این نشست از سه دستگاه برتر شورای فنی استان که توسط دبیرخانه شورای فنی استان به‌عنوان دستگاه‌های برتر از بین ده دستگاه اصلی استان که عمدتا پروژه‌های بیشتری داشته و سطح فعالیت آنها در پروژه‌های عمرانی چشمگیرتر بود تقدیر شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به ترتیب بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد پروژه‌های عمرانی، کیفیت پروژه‌های عمرانی و تذکرات منفی که در شورای فنی به دستگاه‌ها داده می‌شد به ترتیب به عنوان سه دستگاه برتر استان در شورای فنی معرفی شدند.

نیک‌اقبالی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی استان در سال ۹۴ از روند خوبی برخوردار بود، گفت: در سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد به یک کارگاه بزرگ فعالیت‌های عمرانی تبدیل شده بود که نویدبخش پیشرفت‌های همه‌جانبه در استان بود و امیدواریم این فعالیت‌ها در سال ۹۵ تحت تأثیر کمبود اعتبارات قرار نگیرد و بتوانیم با تأمین اعتبار و تخصیص‌های به موقع فعالیت‌های عمرانی را در استان ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: ادامه روند مطلوب پروژه‌های عمرانی در استان می‌تواند نویدبخش این باشد که رتبه استان در کشور در بین سایر استان‌ها از لحاظ زیرساخت‌ها و شاخص‌های توسعه بهبود یابد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president