آوای جنوب

کسب رتبه برتر دانش‌آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در پرسش مهر رئیس جمهور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پرسش مهر رئیس‌جمهور دانش‌آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ۴ رتبه برتر کشوری کسب کردند.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در پرسش مهر رئیس‌جمهور در بخش دانش‌آموزی علی مهرابی از بویراحمد در رشته پوستر در دوره متوسطه اول رتبه اول کشور، مریم زال‌پور از گچساران در رشته کاریکاتور در دوره ابتدایی رتبه دوم کشور از گچساران کسب کردند.

سیدبهاءالدین ملک‌حسینی گفت: در بخش فرهنگی، حسین دولت‌دوست از بویراحمد در رشته داستان رتبه اول و نجف اصغرنژاد از دهدشت در رشته مقاله پژوهشی رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی گفت: امسال ۹۵۰ اثر از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده به دبیرخانه استانی پرسش مهر راه یافت که۶۷ اثر فردی و گروهی به مرحله کشوری ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: رئیس‌جمهور در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان و فرهنگیان خواسته بود که در موضوع چگونگی استفاده از منابع آبی مطلب ارائه دهند.

وی گفت: قالب‌های ارائه آثار نقاشی، داستان، مقاله، فیلم وبلاگ و کاریکاتور بود و ۴۵ درصد فرهنگیان و ۳۹ درصد دانش‌آموزان شرکت کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president