آوای جنوب

کسب درآمدهنگفت برخی از سایت های خبری با درج نظرات یک طرفه

programming-languages-2014برخی از سایت های خبری با نزدیک شدن به انتخابات با درج نظرات توهین آمیزو یک طرفه به دنبال کسب درآمد در فضای رسانه ای هستند.

آوای جنوب؛

اخیرا برخی از سایت های خبری روش جدیدی را برای کسب درآمد خود در فضای مجازی دنبال می کنند.

گفتنی است بر طبق نظر خواهی ازکاربران برخی از سایت های خبری گفته می شود که این کاربران از درج نشدن نظر خود نسبت به درج خبری که توسط یکی از سایت های خبری زده شده است ابراز گلایه داشتند.

کسب درآمد با درج نظرات یک طرفه و توهین آمیز

در این رابطه خبر هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه برخی از سایت ها با درج نظرات توهین آمیزو یک طرفه از فردی که خبر و نظرات بر علیه وی کار شده از طرف شخص سردبیر و مدیر مسئول سایت مبلغی گرفته می شود و در عوض با دریافت هزینه های هنگفت و یا گرفتن وعده هایی نظرات سایت را برای وی به صورت یک طرفه مدیریت و درج می نماید .

گفتنی است با نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس شواری اسلامی برخی از سایت های محلی حاشیه دار با درج کامنت های یک طرفه در حمایت از نطق یک نماینده در مجلس به دنبال کسب درآمد برای خود هستند.

البته مدیریت نظرات سایت و دریافت هزینه تنها کار این گروه از افراد نیست بلکه این افراد طی شگردی فنی با درج کامنت های توهین آمیز نسبت به برخی از افراد توهین های خود را روانه فرد و یا سازمان می کنند .

شعار های مخاطب فریب برخی از سایت ها در تایید نظرات

گفتنی است دراین سایت ها بعضا شعارهایی هم مبنی بر اینکه نظر شما اگر حاوی توهین و تهمت نسبت به برخی از مسئولین باشد باشد درج نمی شود وجود دارد در صورتی که اگر مطالب زیادی از آن سایت خبری را رصد کنید و نظرات را مطالعه نمایید متوجه شعار دروغی این سایت ها خواهید شد.

تذکرات نسبت به درج کامنت ها و مطالب توهین آمیز نسبت به مسئولین و افراد حقیقی به اینجا ختم نمی شود و به طور مکرر از طریق مسئولان قضایی و دولتی تذکراتی نسبت به درج مطالب و نظرات توهین آمیز در سایت های خبری شنیده می شود .

البته این شگرد برخی از سایت ها برای کسب درآمد و توهین نسبت به افراد همیشه تداوم ندارد زیراکه هر مخاطبی می تواند با درج چندین نظر مختلف در نقد و تایید مطلب آن سایت و رصد مطالب دیگر بخشی از این حرکت آن سایت را برای جذب مخاطب بیشتر و کسب هزینه مشاهده نماید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president