آوای جنوب

کسانی که طرح قبلی سهمیه‌بندی بنزین را حذف کردند باید محاکمه شوند

آوای جنوب 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که آمدند و طرح قبلی سهیمه بندی بنزین که هزینه و عوارض آن را پرداخت کرده بودیم حذف کردند باید محاکمه شوند.
کسانی که طرح قبلی سهمیه‌بندی بنزین را حذف کردند باید محاکمه شوند/دشمن در اغتشاشات اخیر اصل نظام را هدف گرفته است

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیرامون برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار  و امنیت کشور گفت: خساراتی که این روزها به اموال عمومی و بیت‌المال وارد شد نشان می‌دهد که کسانی که آمدند و طرح قبلی سهمیه بندی بنزین که هزینه و عوارض آن را پرداخت کرده بودیم را حذف کردند باید محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه طرح قبلی به راحتی از بین رفت افزود: باید همه سودی که از این سهمیه‌بندی عاید کشور می‌شود برای جبران خسارات اغتشاشات اخیر داده شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: البته طرح سهمیه‌بندی که روزهای گذشته اعلام شد تصمیم نظام و سران قوا بوده و کسانی که در این شرایط اقدام به آشوب و اغتشاش کردند آمد‌ه‌اند نظام را زیر سوال ببرند.

این مسوول در خصوص آتش زدن مساجد و سوختن قرآن‌ها و حمله به حوزه علمیه گفت: اگر سراغ حوزه علمیه نمی‌رفتند جای تعجب داشت، آشوبگران و اغتشاشگران به مراکز دینی حمله کردند که نشان می‌دهد دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط حساس کنار هم باشیم، گفت: در تظاهرات بهمئی خسارات جدی وارد شد که ضرورت دارد در روزهای آینده راهپیمایی محکومیت این اقدامات در این شهرستان برگزار شود.

پناهی بیان کرد: روز پنجشنبه تظاهرات محکومیت اقدامات اخلالگران در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود در این مراسم نیاز به سخنران نیست بلکه کسی باید در بین مردم حضور پیدا کند که تحلیلگر باشد و شرایط کنونی و نقشه‌های دشمنان را به خوبی برای مردم تحلیل کند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president