آوای جنوب

امام جمعه باشت:

کسانی که با ولایت زاویه دارند به مجلس ششم هم قانع نیستند

امام جمعهامام جمعه باشت با اشاره به اینکه، در تمامی دوره های مجلس شورای اسلامی، اوج فاجعه در مجلس ششم بود، گفت: کسانی که با ولایت زاویه دارند به مجلس ششم هم قانع نیستند پس وظیفه ما در روشنگری و بصیرت افزایی بسیار سنگین تر از قبل خواهد بود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج در تمامی عرصه ها از رزمی و نظامی تا اقتصادی و فرهنگی آماده بوده و امروز دشمنان داخلی و خارجی به خاطر اقتدار بسیج جرأت ابراز وجود ندارند.

وی ادامه داد: اگر سوریه، عراق، یمن و لبنان سقوط نکرده اند به واسطه شکل گیری نهاد مردمی بسیج در این کشورهاست که از بسیج ایران الگو گرفته شده است.

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه، رهبر ما به بسیج افتخار می کند به یکی از سخنان معظم‌له اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن این کشور جمع شده‌اند.

عبودی با بیان اینکه، در موقعیت حساس کنونی، برنامه های هفته بسیج باید هرچه بهتر و پررنگ تر برگزار شود گفت: دو انتخابات بزرگ در پیش رو داریم که بنا به سخنان رهبری انتخابات مجلس بسیار مهمتر از انتخابات خبرگان رهبری است، پس همه ما وظیفه داریم با تلاش بیشتر، روشنگری نماییم.

وی با اشاره به اینکه، در تمامی دوره های مجلس شورای اسلامی، اوج فاجعه در مجلس ششم بود، گفت: کسانی که با ولایت زاویه دارند به مجلس ششم هم قانع نیستند پس وظیفه ما در روشنگری و بصیرت افزایی بسیار سنگین تر از قبل خواهد بود.

امام جمعه باشت بیان داشت: جوسازی و تشنج که باعث شود جامعه دو دسته شود نیز بسیار خطرناک و کار ناپسندی است.

عبودی با اشاره به اینکه، همه ما باید در رکاب رهبری قرص و محکم بایستیم، افزود: بحمدالله با وجود ولی فقیه که دارای تدابیری حکیمانه است هیچ غمی وجود ندارد ولی این رفع تکلیف نمی کند و ما باید دقت کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president