آوای جنوب

کارمند تهدید شده بانک ملی یاسوج با ضربات چاقو مجروح شد

کارمند بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تماس با بدهکار بانکی برای پرداخت اقساط مورد تهدید قرار گرفته بود عاقبت ضربه‌های چاقو را بر بدن خود احساس کرد.

آوای جنوب؛

یک منبع آگاه در حراست بانک ملی در این خصوص به خبرنگاران گفت: چند روز قبل یکی از کارمندان بانک ملی شعبه مرکزی یاسوج در حین خروج از بانک مورد اصابت ضربات فردی ناشناس قرار می‌گیرد.

وی افزود: کارمند بانک که در پشت خودروی شخصی خود در حال ترک محل بود برای دفاع از خود به وسیله پا از خود دفاع می‌کند که در این حین چندین ضربه چاقو پای کارمند بانک را به شدت مجروح می‌کند.

این منبع آگاه در حراست بانک ملی اضافه کرد: البته چند روز قبل بدهکاری بانکی که ۱۱ میلیون ریال معوقه دارد کارمند یاد شده را مورد تهدید قرار می‌دهد.

این مسئول در امور شعب بانک ملی تصریح کرد: متأسفانه کارمند بانک چند روز بعد از این تهدید مورد تهاجم قرار گرفته و این‌گونه مجروح می‌شود.

در همین خصوص محمدرشید جبا مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأیید صحت این حادثه، عنوان کرد: متأسفانه کارمند وظیفه‌شناس بانک ملی مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار می‌گیرد.

وی در پایان متذکر شد: قابل توجه برخی افراد اینکه بانک ملی با هیچ‌گونه تهدید و ارعابی از حق مردم و بیت‌المال نخواهد گذشت.

گزارش‌های تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president