آوای جنوب

چه اشکالی داشت فردی ارزشی همانند حسین شریعتمداری در دانشگاه سخنرانی کند

دانشگاه محل سخنرانی افرادی از هر دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب است که معتقد به نظام و انقلاب اسلامی باشند

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مراسم روز ۱۶ آذر امسال و جلوگیری از سخنرانی نیروهای ارزشی در دانشگاه گفت: دانشگاه محل سخنرانی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتقد به نظام اسلامی است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سیداقبال راستگویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با انتقاد از شیوه عملکردی که امسال در دانشگاه‌ها و در روز ۱۶ آذر اتخاذ شد، اظهار کرد: چه اشکالی داشت که اجازه می‌دادند فردی ارزشی همانند حسین شریعتمداری در دانشگاه سخنرانی کند.

وی گفت: دانشگاه محل سخنرانی افرادی از هر دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب است که معتقد به نظام و انقلاب اسلامی باشند و وفاداری خود را در عمل به اثبات رسانده و در فتنه‌ها نقشی نداشته باشند.

راستگویی تصریح کرد: وقتی اسم از اعتدال و تدبیر برده می‌شود، باید در همه امور از جمله در امور مربوط به دانشگاه از خود تدبیر همراه با اعتدال به خرج دهیم؛ یعنی اینکه افراط‌‌گری را از دانشگاه دور کرده و مواضع اعتدالی را در دانشگاه حاکم کنیم.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دانشجویان جوان به عملکردهای ما نگاه می‌کنند و بر اساس رفتار مسئولان در دانشگاه عمل خواهند کرد، افزود: هر چند جنبش دانشجویی مستقل از حاکمان و اصحاب قدرت است اما وقتی ما به عنوان مسئولان، تدبیر و اعتدال را سرلوحه کارهای خود قرار ندهیم، آنها هم به عنوان یک جوان از رفتار ما الگوبرداری خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم دانشجو در مسیر بصیرت حرکت کند، لازم است ما مسئولان حرکت صحیح و درستی داشته باشیم که از نظر ما در مراسم روز ۱۶ آذر امسال چنین نشد و نتوانستیم مشی اعتدالی و همراه با تدبیر را در این روز به منصه ظهور برسانیم.

وی جلوگیری از سخنرانی نیروهای ارزشی از هر جناح سیاسی، خواه اصلاح‌طلب و یا اصولگرا را متناقض با شعار اعتدال و تدبیر دانست و از مسئولان خواست تا در آینده چنین اتفاقی که منافی با اعتدال است در دانشگاه‌ رخ ندهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. یاامام زاده نورالدین گفت:

    سید بزرگوارواققققققققققعامرحبا

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president