آوای جنوب

چمنیان : تا کنون هیچ هواداری را مثل هواداران نفت گچساران ندیده ام

چمنیانسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در دیدار مقابل شهرداری اردبیل به دنبال جبران نتایج بازی‌های اخیر هستیم.

آوای جنوب؛

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، درباره بازی عصر فردا نفت و گاز و شهرداری اردبیل در لیگ دسته اول، اظهار داشت: شهرداری اردبیل تیم بسیار خوبی بوده و من فکر می‌کنم اگر بخواهیم به طور جدی به این بازی بنگریم، بازی مقابل این تیم از سخت‌ترین بازی‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری اردبیل چیزی برای از دست دادن ندارد و مقابل ما به دنبال این بوده که دست خالی گچساران را ترک نکند، افزود: تیم شهرداری در انتهای جدول قرار دارد و با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد، ما بازی دشواری برابر این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه شناخت بسیار خوبی از شهرداری اردبیل داریم، گفت: تیم شهرداری در خط حمله بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و ما در این دیدار باید توجه ویژه‌ای به خط حمله شهرداری داشته باشیم.

چمنیان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته و پس از بازی با ایران جوان بوشهر ما خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف خود کار کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ما در بازی‌های اخیر مشکل گلزنی داشته است، عنوان کرد: در هفته اخیر سعی کردیم روی این مشکل کار کنیم و تا حدودی این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در دیدار مقابل شهرداری اردبیل به دنبال این هستیم تا با کسب ۳ امتیاز، نتایج بازی‌های اخیر را جبران و به جمع مدعیان برگردیم.

چمنیان به بازیکنان مصدوم تیم نفت و گاز اشاره کرد و افزود: ما در دیدار فردا کرمی، کریمی و نبی الله باقری‌ها را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی با تأکید بر اینکه در دیدار فردا به حمایت هواداران نیاز داریم، گفت: من از هواداران نفت و گاز تشکر می‌کنم و من تاکنون این نوع حمایت هواداران را در هیچ جایی ندیده‌ام.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president